بازسازی عملیات والفجر 4 همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890832

سرهنگ حمزه برین گفت: برنامه ریزی برای انجام نزدیک به 1000 فعالیت در پایگاه ها، مناطق و مراکز در حال بررسی است و برنامه اصلی بازسازی عملیات 4 والفجر است که در ابتدا با هماهنگی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ سرهنگ حمزه برین در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه در سالن شهید سلیمانی استان قزوین؛ وی گفت: دستورالعمل اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به تمام شهرستان ها ابلاغ شده و برنامه ریزی برنامه ها در تمامی استان ها در حال انجام است.

وی افزود: حدود 1000 برنامه در پایگاه ها، مناطق و مراکز بسیج پیش بینی شده است که برنامه اصلی بازسازی عملیات والفجر 4 است که امسال ابلاغ شد و هماهنگی اولیه آن با تیپ 82 انجام شد.

معاون اجرایی استان صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: امیدوارم با کمک سایر دستگاه های اجرایی این برنامه را انجام دهیم تا با هماهنگی های انجام شده حضور مردم عزیز و همچنین دانش آموزان در مراسم تضمین شود تحصیلات.

وی گفت: از جمله برنامه های تدارک دیده شده اجرای یادواره شهدا و تجلیل از شهدا در هفته دفاع مقدس در سطح ناحیه و پایگاه است.

مهدی طاهرخانی همچنین خاطرنشان کرد: قزوین در پاسداشت مقدس ویژگی ها و برتری های ویژه ای داشته و دارد که باعث افتخار استان است.

وی با اشاره به نقش شهدا و رزمندگان استان قزوین گفت: مرحوم ابوترابی در دفاع مقدس و در بین آزادگان نقش برجسته ای داشت و شهید بابایی با ویژگی های منحصر به فرد خود الگویی برای اقشار مختلف است. از جامعه همچنین شهید لشکری ​​و رجایی از شهدای سرافراز کشور هستند که باید زندگینامه آنها را همیشه مرور کرد.

رئیس ستاد بازسازی استان قزوین تصریح کرد: باید در هفته دفاع مقدس به مخاطبان خردسال و نوجوان توجه ویژه شود تا بتوانیم ارزش های پاسداشت مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به آنها آموزش دهیم و تبیین کنیم. چرا جنگ رخ داد و اقدامات انجام شده در دوران دفاع مقدس

وی در پایان گفت: در مقطعی از تاریخ دفاع مقدس نزدیک به 1500 کامیون کمک های مردمی از استان قزوین به جبهه اعزام شد که نشان از اهمیت نقش مردم استان در پیروزی انقلاب دارد. دفاع مقدس که باید به آن اشاره کرد و از نسل جوان گفت.

امیر سرتیپ پاسدار حسین محمد شفیعی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ستاد کل، محور اصلی مراسم امسال با ارتش جمهوری اسلامی است و در استان قزوین نیز 16 زرهی ارتش برای اجرای برنامه ها تلاش می کند.

فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین افزود: با تمام امکانات، تجهیزات، ادوات و مردمی که در اختیار داریم تلاش می کنیم باشکوه ترین برنامه ها را به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید