بازنشستگان خواندند/ جزئیات پرداخت های بدون وثیقه وام به بازنشستگان

بازنشستگان خواندند/ جزئیات پرداخت های بدون وثیقه وام به بازنشستگان

روز جدید : رئیس کانون بازنشستگان گفت: به کانون بازنشستگان فرصت اعطای وام 50 و 100 میلیون تنی بدون ضامن بانک رفاه اجتماعی داده نشده است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه دولت امکان درخواست وام 50 و 100 میلیون تنی بدون ضامن وجود دارد اما مراکز بازنشستگی در این زمینه فرصت ندارند.

به گفته دهقانی کیا، پیش بینی می شود مابقی شرایط وام تا پایان سال فراهم شود اما هنوز مشخص نیست که آیا این وام در اختیار مراکز قرار می گیرد یا خیر.

مدیرعامل بانک رفاه 6 بهمن ماه اعلام کرد که پرداخت تسهیلات به بازنشستگان یک فرآیند کاملا الکترونیکی و بدون ضامن است و بازنشستگان می توانند بر اساس سهمیه تعیین شده در مرکز به مراکز بازنشستگی مراجعه و نسبت به دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

رئیس جمهور در 26 دی ماه به بانک ها دستور داد تا نوع وثیقه وام های زیر 100 میلیون تن را تغییر دهند تا تسهیلات مبتنی بر اعتبار برای مردم تسهیل شود. سپس وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: از 9 بهمن ماه شروع به اعطای وام کمتر از 100 میلیون تن بدون ضامن کرد. در مرحله اول مستمری بگیران، مستمری بگیران و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی و مستمری بگیران و مستمری بگیران موسسات عمومی غیردولتی مستحق دریافت غرامت بدون ضامن می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید