بازگشت آقای گل به جمع مهاجمان استقلال

حضور صالح حردانی در دقیقه 83 بازی مقابل هوادار به جای محمد محبی باعث شد تا این بازیکن با قرار گرفتن در پست تخصصی خود به دفاع راست برود و کوین یاماگا که تا آن زمان 83 دقیقه در این پست بازی می کرد یک به میدان رفت. خط جلو و به جای محمد محبی به عنوان وینگر راست تیم بازی کند.

حضور یامگا در جناح راست باعث شد تا این بازیکن در دقایق باقیمانده دو بار به تنهایی با دروازه بان حریف بیرون بیاید و دو شوت خطرناک به سمت دروازه ارسال کند.

بازگشت آقای گل به جمع مهاجمان استقلال

از کادر فنی استقلال مطلع شدیم که شاید این انتقال و تغییر باعث شده تا در دیدار سوپرجام بین استقلال و نساجی مازندران، سرمربی پرتغالی تهرانی با لباس آبی برای تهاجمی شدن تیمش، به میدان رفت. یاماگا و حردانی همزمان در ترکیب قرار می گیرند و استقلال را با شرایط هجومی بیشتری به میدان می فرستند قسمت اول کار روان است.

با توجه به توانایی هجومی و قدرت بدنی بالای یمگا هنگام عبور از حریف، حضور این بازیکن در خط هافبک پشت سر مهاجمان استقلال به استقلالی ها قدرت می دهد تا در دیدار سوپرجام فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کند.

لازم به ذکر است؛ یاماگا فصل گذشته با زدن 10 گل بیست و یکمین گلزن برتر استقلال در لیگ برتر بود اما در بازی های گذشته همیشه در پست دفاع راست بازی می کرد اما در این شرایط با 3 گل دومین گلزن برتر استقلال در این فصل است. یکی از گل های یمگا در این فصل مقابل نساجی مازندران بود و این بازیکن سابقه گلزنی مقابل حریف سوپرجامی تیمش را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید