بازگشت به برجام به نفع همه طرف هاست


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898339

سخنگوی کرملین با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم ها علیه ایران گفت: بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در راستای منافع همه طرف ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به مذاکرات برای لغو تحریم ها علیه ایران گفت: بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به نفع همه طرف ها است.

پسکوف ادامه داد و در اظهاراتی که به نظر می رسد پاسخی به اظهارات اخیر وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا باشد، گفت: هنوز اختلافات زیادی در خصوص برنامه هسته ای ایران وجود دارد که حل نشده است و باید در مورد آن به توافق رسید. آنها؛ اما احیای برجام به نفع همه طرف ها است.

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در مصاحبه با واشنگتن پست گفت که مذاکرات با ایران در حال حاضر به بن بست رسیده است.

این دیپلمات ارشد آمریکایی بدون اشاره به موانع کشورش برای احیای برجام به تشریح ادعای خود پرداخت و گفت: ماه گذشته اتحادیه اروپا که مذاکرات را برای احیای این توافق هماهنگ می کند، پیشنهاد نهایی را ارائه کرد و پاسخ ایران به این توافق غیرقابل قبول بود. به ما.

شرمن همچنین موضع دولت آمریکا مبنی بر اینکه ایران هرگز نباید به سلاح هسته ای دست یابد، تکرار کرد و گفت که معتقد است ورود مجدد به توافق بهترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی به آن است.

دیدگاهتان را بنویسید