بازگشت به زنجیره تولید یک واحد تولیدی در دلیژان با کمک قوه قضائیه / ثبت 5994 پرونده در شعب دادگاه دلیژان


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879277

ترابی بیان کرد: برای تحقق شعار امسال و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان دلیژان، پس از اقدامات قضایی و مدیریتی لازم با همکاری فرماندار، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی (سیمرغ) شهرستان به تولید باز می گردد. چرخه در روزهای بعد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علیرضا ترابی روز سه شنبه مصادف با هفتمین روز از هفته قوه قضائیه در نشست خبری با اشاره به تدوین و ابلاغ سند تحول قوه قضائیه اظهار داشت: تقویت امید و عدالت در جامعه حرکت می کند.

ترابی گفت: به منظور کاهش اطاله دادرسی و کاهش مراجعه شهروندان به مراجع قضایی، سامانه دادرسی الکترونیکی در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی افزود: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق بشر، شناسایی و پیگیری رفع نقاط حادثه خیز، پیگیری اصلاح پروانه چرای دام، پیگیری لغو تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، به واحدهای تولیدی و ایزوگوما برای رعایت استانداردهای زیست محیطی و اقدامات پیشگیرانه ساخت و ساز غیرمجاز سال گذشته توسط نهاد قضایی دلیژان انجام شد.

رئیس قاضی دلیجان گفت: ملاقات حضوری با دادستان و رئیس قاضی، بازدید از مناطق روستایی، مساجد، واحدهای تولیدی و اماکن اجتماعی برای ارائه راهنمایی های قانونی به مردم و معرفی وکلا به خانواده هایی که نمی توانند هزینه دادرسی را پرداخت کنند. برای حمایت از موسسه در دلیژان است.

ترابی گفت: در راستای تحقق شعار امسال و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان دلیژان، پس از اقدامات قضایی و اداری لازم با همکاری استان، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی شهرستان به چرخه تولید باز می گردد. در روزهای پیش رو.

وی با اشاره به ورود 5 هزار و 994 پرونده به دادسرای دلیژان در سال گذشته، گفت: 5 هزار و 801 پرونده مختومه شده است.

رئیس قاضی دلیزان گفت: 19 هزار و 735 پرونده در سال گذشته در شعبه دادگاه، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان تشکیل شده است.

ترابی سرقت، توهین به مردم، ضرب و شتم عمد، تهدید و تصادف خودرو را از شایع ترین جرایم انجام شده در سال گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید