بازگشت لژیونر جذاب پس از جام جهانی به پرسپولیس؟

بازگشت لژیونر جذاب پس از جام جهانی به پرسپولیس؟

در خبرها آمده بود که الاهلی این روزها با نوراللهی نتایج مورد انتظار را نگرفت و زنگ خطر برای جاردیم به صدا درآمد. در همین راستا مجله «عمارت الیوم» دیدار الجزیره و شباب الجزیره را سرنوشت ساز تعریف کرد.

این رسانه اماراتی نوشت: سرنوشت جاردیم با الاهلی به نتیجه بازی با الجزیره گره خورد. اگر این مربی نتواند در مسابقه نتیجه بدهد، به احتمال زیاد از سمت خود برکنار خواهد شد. اما جاردیم موفق شد الجزیره امارات را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا موقتا از خطر سقوط دور شود اما…

این پایان ماجرا نیست. تجربه نشان می دهد که باشگاه های عربی حوزه خلیج فارس تحمل چندانی ندارند و فرصت کافی را در اختیار مربیان خارجی قرار نمی دهند. بنابراین جاردیم نمی تواند خیلی مطمئن باشد که فصل را با الاهلی شباب در امارات به پایان برساند. درست مثل احمد نوراللهی!

به نظر می رسد سرنوشت هافبک ملی پوش ایرانی با سرنوشت جاردیم پیوند خورده است. این مربی سرشناس یکی از عوامل اصلی ماندگاری احمد نوراللهی در تیم امارات بود. تابستان گذشته اخبار مختلفی مبنی بر برکناری مهدی علی سرمربی ایران شباب الاهلی منتشر شد، مهدی قیدی و احمد نورالهی نیز باید از حضور در این تیم محروم شوند.

مهدی قیدی با تیم اماراتی قرارداد داشت اما احمد نوراللهی با توافق طرفین مجبور شد به بازی در تیم شباب الاهلی ادامه دهد.

اما شرایط برای این دو بازیکن بنفشه به گونه دیگری رقم خورد. ژاردیم به شباب الاهلی پیوست و خواستار عذرخواهی مهدی قائدی شد تا این وینگر فنی به صورت قرضی به استقلال بازگردد.

سرمربی جدید شباب الاهلی احمد نوراللهی را در ترکیب خود ابقا کرد و این در حالی است که گفته می شود مسئولان باشگاه اماراتی با این درخواست موافق نیستند.

جاردیم و نوراللهی هر دو در لیگ امارات ناکام مانده اند. همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس به بازگشت هافبک سابق خود امیدوار باشند اما تا پایان جام جهانی 2022 قطر اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد.

اخباری از امارات به گوش می رسد مبنی بر اینکه شباب الاهلی منتظر درخشش احمد نورالهی هافبک ملی پوش ایران در جام جهانی قطر است تا او را به قیمت خوبی بفروشند. در غیر این صورت شاید احمد نواللهی با همان فرمولی که مهدی کایدی به استقلال بازگشته به پرسپولیس برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید