بازیکنان تیم های ملی آسیا می توانند در بررسی تیم ملی شرکت کنند

زمان: 18:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801962

جلسه کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با محوریت جام ملت های آسیا در سال 2022 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پایان این جلسه که با حضور رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون، رئیس کمیته روابط بین الملل و اعضای کمیته فنی برگزار شد، در خصوص برگزاری مسابقات پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد نصیری رئیس کمیته فنی به روابط عمومی فدراسیون گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات تیم ملی و جام ملت های آسیا به میزبانی ایران، با اعضای کمیته فنی و رئیس فدراسیون دیدار کردیم. با توجه به انتخاب نفرات جام ملت های آسیا، با برگزاری مسابقات فیزیک و پرورش اندام تیم ملی منتخب در قزوین و ارومیه مقرر شد دو نفر اول از سوی کمیته فنی هر رده و در هر رشته شرکت در مسابقات تیمی جام ملت های آسیا. ملی A و B شرکت می کنند.

وی افزود: افراد منتخب کمیسیون فنی بدون پرداخت ورودیه به فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور خواهند داشت و فدراسیون نیز به عنوان ملی پوش ورودی خود را پرداخت می کند.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین گفت: به منظور جذب هر چه بیشتر از سایر کشورها و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران داخل و خارج از کشور با کمک رئیس فدراسیون تصمیم گرفت تا فیزیک شفاهی بدهید.فیزیک، باد کلاسیک و بدنسازی یک هزار یورو جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

نصیری در خصوص حضور سایر ورزشکاران در جام ملت های آسیا گفت: با توجه به فرصت و امکان حضور پرتعداد قهرمانان ایران، تصمیم بر این شد که جام ملت های آسیا آزادانه برگزار شود. البته به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا 2022 توسط فدراسیون جهانی و برگزاری این مسابقات در شهریور ماه باعث شد که چنین تصمیمی بگیریم تا همه قهرمانان در جام ملت های آسیا محک بخورند.

وی در پایان گفت: در این جلسه برای قهرمانان بازمانده مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان تصمیم گیری شد و مقرر شد فرصت ویژه ای برای این بستگان فراهم شود. بر اساس تصمیم کمیته فنی تیم ملی آسیا می توانند در بررسی اختیاری مسابقات قهرمانی آسیا یا جام جهانی 2022 شرکت کنند و در صورت تایید کمیته فنی به عضویت تیم ملی درآیند.

نیاز به توضیح دارد؛ با توجه به شرایط جوی ایجاد شده سرابی، درویش و پیری در این دیدار غایب بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید