بازیکنان مس در زمین جادوی واقعی به نمایش گذاشتند/ از استقلالی ها نمی ترسیم


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892441

حضور تماشاگران استقلال هم به ما انگیزه می دهد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به شایعات روزهای گذشته در فضای مجازی واکنش نشان داد و تاکید کرد که جادوی واقعی عملکرد فارغ التحصیلانش در زمین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، فرزاد حسینکنی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس کرمان مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: می دانیم که بازی سختی با تیمی خوب پیش رو داریم که با تیمی خوب مواجه هستیم. فردا با هواداران خود به مصاف ما خواهند رفت. به هر حال ما بعد از بازی با پیکان تمام کارهای لازم را از نظر ریکاوری و کار فنی بازیکنان برای بازی فردا انجام دادیم و با توجه به شرایطی که تیممان در آن قرار دارد انتظار داریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردا با استقلال را چگونه می بیند، اظهار داشت: استقلال فردا از حضور هوادارانش سود می برد و باید خود را با این شرایط وفق دهیم. از این پس مسابقات با حضور هواداران برگزار می شود و حضور تماشاگران باعث ایجاد انگیزه در تیم ما می شود. ما کاملا آماده هستیم و انگیزه لازم را داریم. انشاالله بچه ها از همه توان خود برای رسیدن به هدف ما استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در واکنش به اینکه بعد از بازی تیمش مقابل پیکان فیلمی منتشر شد و جوی در فضای مجازی ایجاد شد که تیم مس با استفاده از قدرت خارج از زمین فوتبال به گلزنی رسید. پیروز شد و گفت: «مردم مجازی» خیلی حرف های مجازی می زنند اما در واقع بچه های ما با عملکردشان جادوی واقعی را در زمین نشان دادند و انشاالله فردا شاهد جادوی دیگری از بازیکنانمان باشیم.

خبرنگاری با بیان این مطلب نظر حسین هانی را جویا شد و گفت: «آنچه از بیرون از وضعیت مس کرمان به چشم می خورد این است که این تیم سومین تیم استان کرمان است.» او با بیان این مطلب نظر حسین هانی را جویا شد و خاطرنشان کرد: به هر حال شاید اسب خود را از دست داده ایم. باشد، اما از اصلش نیفتاده ایم. ما هنوز تیم اول استان هستیم و هواداران زیادی داریم و مطمئنا سعی خواهیم کرد از این مزیت به بهترین نحو استفاده کنیم. چند سالی می گذرد که ما از لیگ دسته اول به لیگ برتر رفتیم، جذب بازیکن واقعا سخت بود و یک سری مسائل دیگر هم وجود داشت که الان کمکی به مطرح کردن آنها نمی کند.

حسینکنی ادامه داد: سعی کردیم حداقل در جذب بازیکنان خارجی بهتر عمل کنیم اما مشکلات خودمان را داشتیم و نتوانستیم در این بحث موفق شویم. تمام بازیکنانی که توانسته‌ایم حفظ کنیم و بیاوریم بر اساس توانایی فنی آنها بوده‌اند و ما به این بازیکنان ایمان کامل داریم. امیدواریم بتوانیم شرایط خود را با این تیم بهتر کنیم و در نیم فصل در صورت نیاز بازیکنان بهتری را جذب کنیم تا تیم هماهنگ و قوی تری داشته باشیم.

ادامه مطلب

سرمربی مس کرمان: یک امتیاز مقابل استقلال هم راضی کننده است/ دلیلی ندارد حسین هانی به مسائلی مثل جادوگری بپردازد.

وی در پاسخ به این سوال که خطرناک ترین بازیکن استقلال کیست و آیا از مدافعان خود در برابر مهاجمان استقلال نمی ترسی؟، گفت: ترس در فوتبال جایی ندارد به خصوص در تیمی که بازیکنانش با من کار می کنند. همه بازیکنان استقلال ستاره هستند و کار سختی داریم اما بچه های ما برای این مسابقه آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به اختلاف خود با مدیرعامل باشگاه در خصوص نقل و انتقالات این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه سعی دارند از کاه کوهی بسازند تا اتفاقات باشگاه مس را در فضای مجازی نشان دهند. خوشبختانه مشکلی نداشتیم و به عنوان ناظر فنی در آرامش کامل هستیم. هیچ تفاوتی بین من و مدیریت باشگاه نیست.

حسین هانی در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه از مس در لیگ برتر چه انتظاری دارند، خاطرنشان کرد: توقع مدیران باشگاه درست است، اما به عنوان کادر فنی تمرکز خود را بر حفظ ثبات تیم در سال اول گذاشته ایم. و در فصول آینده، اهداف بزرگتری را دنبال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید