امروز بار دیگر اهالی بصیرت 43 سال خرد خود را به نمایش گذاشتند/باید و باید قاطعانه با اغتشاشات برخورد کنیم.


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908325

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در 22 آبان امسال مردم بار دیگر بصیرت 43 ساله خود را به نمایش گذاشتند و این بصیرت نه تنها در شهرکرد بلکه در سایر نقاط استان و کشور نمایان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونم نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، گفت: پایداری و پایداری حق بسیار است. مهم است و دغدغه هر مؤمنی باید این باشد که در راه حق ثابت قدم باشد و چیزی او را تکان ندهد.


وی با بیان اینکه باید به آن بصیرت رسید که هیچ عصیانگری بر او اثر نکند، تصریح کرد: در 22 آبان امسال مردم بار دیگر بصیرت 43 ساله خود را به نمایش گذاشتند و نه تنها در شهرکرد بلکه در سایر نقاط استان و کشور فاش شد و مردم با مشت های گره کرده روز ملی مبارزه با استکبار را جشن گرفتند.


نکونام یادآور شد: حوادثی که امروز شاهد آن هستیم، جنگ ترکیبی است بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان گذاشته است، بدیهی است که در این بین باید از تمام توان خود استفاده کنیم. شاید بیایید ببندیم و با صبر به هم امید و نیرو بدهیم و نگذاریم این جنگ بین ما فاصله ایجاد کند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید بین جنگ ترکیبی دشمن و اعتراضات مردمی تفکیک قائل شد، تاکید کرد: باید با اغتشاش و اعتراضات قاطعانه برخورد کرد و به جای آن اعتراضات را مطرح و با آن برخورد کرد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در اغتشاشات اهدافی مانند تغییر نگرش جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و ضعیف نشان دادن آن، منفعل ساختن دولت با سرگرم کردن اغتشاشات و ممانعت از ارائه خدمات آن، موجبات مالی را دنبال می کند. آسیب به کشور، ایجاد فضای ارعاب، فعال سازی گروه های متخاصم و تروریستی، تضعیف فرهنگ موضع و مقاومت در منطقه و… از دیگر اهداف این جنبش ها است.


وی ادامه داد: ملت ایران همه توطئه ها را زندگی کرده و این برایش تازگی ندارد، اما با مقاومت و بصیرت بر همه اینها فائق آمده است. منافقانی مانند سازمان مجاهدین خلق خلق با کشتارهای بی رویه به دنبال تخریب امنیت کشور بودند. همچنین هشت سال جنگ، توطئه های مختلف، اغتشاشات و خرابکاری ها، ترورها و… از جمله حوادثی بود که ملت ایران با بصیرت آن را پشت سر گذاشت.


با بیان اینکه به یاری خدا از این مرحله عبور می کند، چهره سیاهش متعلق به بدخواهان و ناموسش متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است، این شعار نیست و کسانی که در صدد ایجاد هرج و مرج هستند. آنها حقیقت را می بینند و آن را درک کرده اند.


وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی بزرگوار الگوی رسا و ناب دختران ایران زمین است و با مطالعه و بررسی دقیق زندگی ایشان می توان سبک زندگی آنان را الگو قرار داد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید