دستگیری افرادی که سلاح خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشتند


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823428

معاون دادستان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

نادریان گفت: افرادی که در حین حمل سلاح و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به عکسبرداری می کردند با رصدهای قضایی و رصد اطلاعاتی دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس حمید نادریان معاون دادستان کل و انقلاب مرکز استان با تشکر از نگاه تیزبین و اقدام به موقع برای ارسال گزارش به سامانه صمد این خبر را اعلام کرد: “صمد ک.ب” و تلاش های رئیس پلیس آگاهی. کلانتری 11 یاسوج، گروهی که چندین قبضه سلاح غیرمجاز کلاش و تجهیزات نظامی بی سیم را کشف و ضبط و تصاویری مبنی بر قدرت نمایی در فضای مجازی استان منتشر کرده بودند، شناسایی و دستوراتی صادر کردند. از نظر قضایی تحت نظر اطلاعاتی هستند.

معاون دادستان مرکز استان افزود: متهمان این گروه ۷ نفره در یک عملیات پلیسی دستگیر و بلافاصله دستگیر شدند. آنها برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت استان و زندان مرکزی یاسوژ هستند.

وی گفت: با عنایت خداوند متعال تاکنون با اعتماد عمومی مردم استان به سامانه ارتباطی صمد KB چندین جرایم در بازپرسی دادسرای استان کشف و متهمان دستگیر و توسط مراجع قضایی بازداشت شدند. دستور می دهد.”

نادریان معاون دادستان مرکز در پایان گفت: به متخلفان نظم و امنیت عمومی باید اطلاع رسانی شود. پرونده به عنوان مصداق اقدام قضایی می تواند مصداق آموزنده ای برای افرادی باشد که هنوز زمان زیادی برای رجزخوانی اسلحه و انتشار تصویر اسلحه و حضور با آن دارند.

همشهریان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند گزارشات و مطالب خود را به صورت محرمانه از طریق خط تماس صمد KB به شماره 09172109773 جهت بررسی پیام رسان فوری ارسال نمایند.


a943539f 9cfb 4f2d 886f e55df76762da خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید