بازیکنی که ساپینتو هرگز آن را رها نخواهد کرد

امیر ارسلان مطهری پس از تغییر نظر ریکاردو ساپینتو روی نیمکت نرفت و در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و این در حالی است که تعداد گل های او به اندازه مهدی کایدی و کوین یاماگا، گلزنان استقلال نیست. و تلاش او برای رسیدن به هدف ممکن است در یک مسابقه موفقیت آمیز نباشد. همانطور که در دیدار با ذوب آچان موفق به گلزنی نشد.

سخت کوشی امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله استقلال به ویژه در صحنه هایی که او در دفاع به تیم کمک می کند و مترها برای گرفتن توپ برمی گردد، ریکاردو ساپینتو را به چهره ای ایده آل در خط حمله تبدیل کرد. در همین حال، به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو برای گلزنی اهمیتی ندارد. نکته حائز اهمیت اینکه تیم او در مرحله هجومی در دور دوم مسابقات به تیم خوبی تبدیل شد و در 9 بازی دور دوم 22 گل به ثمر رساند و تهاجمی ترین تیم دور دوم لیگ برتر محسوب می شود.

بازیکنی که ساپینتو هرگز آن را رها نخواهد کرد

امیر ارسلان که در دوران آجارلو حتی یک ریال هم دریافت نکرد و حالا درآمدش به اندازه سایر بازیکنان نیست، همچنان یکی از بازیکنان آینده دار اردوی آبی پوشان است و در کنار همه هم تیمی هایش قهرمانی را تکرار خواهد کرد. نبرد لیگ برتر و جام حذفی در روزهایی که امیر ارسلان موفق به گلزنی نمی شود، شور و شوق او برای موفقیت تیم حسی است که به ریکاردو ساپینتو و مربی پرتغالی که در ابتدای بازی امیرارسلان را نمی خواست می زند. فصل، حالا او حاضر نیست از او دست بکشد.

این مهاجم باتجربه در این فصل دروازه ها را باز کرد و سوپرجام را برای آبی ها به دست آورد، البته او می تواند در هفته های باقی مانده گل های مهمی برای تیمش به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید