بازی خوبی مقابل پیکان خواهیم داشت

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785372

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و فیرپاسی در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بعد از بازی سختی که داشتیم سعی کردیم بازی خوبی داشته باشیم. ریکاوری و تمرین “تیم فجر بعد از شروع لیگ برتر موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد. به بازیکنان گفتم این بازی می تواند برای ما مشکل ساز باشد و اگر تمرکز لازم را نداشته باشند دچار مشکل می شوند.” با تمرکز کامل و عزت نفس بالا مقابل این تیم بازی کند.

او درباره تیم محروم و مصدوم خود گفت: ما همه بازیکنانمان را داریم.

حسینی درباره نتایج تیمش تاکید کرد: ما تیمی هستیم که هزینه زیادی نمی پردازیم. ما سعی کردیم از جوانان استفاده کنیم و باشگاه هم از ما حمایت کرد و امیدوارم بازیکنان قدر این فرصت را بدانند و این روند را حفظ کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید برای مسابقات سخت تری آماده شویم اما هر مسابقه برای ما سختی هایی دارد.

وی به ورزشگاه انقلاب کرج گفت: این زمین اجاره ای است و از باشگاه خواستیم قلعه حسن خان را ترک کند، اما بارندگی باعث شده کیفیت زمین افت کند. در حال حاضر 4 تیم در کرج بازی می کنند و این مشکل به ما مربوط نمی شود و این به دلیل امکانات ورزشی تهران است.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد: باید به تیم ملی تبریک بگویم. نیازی به صحبت در مورد تیمی نیست که همه دیدارهایش را برده و نتیجه مساوی گرفته است. در دیدار تیم ملی مقابل سوریه ضعف فنی در تیم سوریه دیدم و باید مقابل تیم های قوی تری بازی کنیم.

علی عسگر کلانتری به دلیل تاخیر چند ساعته پرواز این تیم از شیراز به تهران نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حضور پیدا کند و در فایل صوتی گفت: از اصحاب رسانه بابت غیبت در کنفرانس عذرخواهی می کنم. بعد از یک بازی نفس گیر استقلال باید با پیکان بازی کنیم. بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و تیم پیکان هم تیم خوب و بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: ما هم تیم فجرسپاسی هستیم و بازیکنان با انگیزه، تلاش و تاکتیک می خواهند با بازی خوب، تکنیکی و جوانمردانه کار کنند تا هواداران از نحوه بازی تیم راضی باشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید