فولاد از هر نظر ثبات خوبی دارد/ بازی نزدیکی با حریف خواهیم داشت


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839829

سرمربی پیکان گفت: فولاد از نظر بازیکن و کادر فنی از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و این ثبات کمک کرده فولاد یک تیم یکدست و با برنامه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی پیکان – سپاهان گفت: فردا به مصاف یکی از باثبات ترین تیم های چند سال اخیر می رویم. فولاد از نظر بازیکن و کادر فنی از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و این ثبات به فولاد کمک کرده تیمی منسجم و با برنامه باشد. بازیکنان ما بازی بسیار سختی را با این تیم پرتلاش پیش رو دارند و خدای نکرده بازی بسیار خوبی با نتیجه لازم داشته باشیم.

وی هدف خودروسازان را در سه دیدار باقی مانده لیگ برتر عنوان و تصریح کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا بیشترین امتیاز را از این مسابقات بگیریم. همچنین به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند می دهیم تا ببینند برای جذب بازیکن چه انتخاب هایی باید داشته باشیم.

سرمربی پیکان درباره جلسه خود با مدیران این باشگاه گفت: در مورد مسابقات، نتایج و کادر فنی سوالاتی مطرح شده اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. تمام تلاش خود را می کنیم تا این فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

حسینی درباره نتایج ضعیف پیکان در بازی های خانگی گفت: در بازی خانگی مقابل ذوب آهن در کرج پیروز شدیم اما متاسفانه بازیکنان ما هنوز موفق به کسب پیروزی در ورزشگاه پاس قوامین نشده اند. فولاد تیمی قوی، برنامه ریزی شده و پرتلاش است و بازی آرامی خواهیم داشت.

وی در خصوص کیفیت لیگ بیست و یکم گفت: مسابقات سخت و نزدیکی را پشت سر گذاشتیم و تیم ها در هر مسابقه با هم جنگیدند. باید بپذیریم که بازیکنان باکیفیت زیادی در خط اول ما به کشورهای عربی و اروپایی رفتند و این در گلزنی موثر است. در بهترین مسابقات قهرمانی دنیا بازیکنان باکیفیتی را از کشورهای دیگر جذب می کنند اما ما بازیکنان خارج از کشور را هدایت نکرده ایم. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قوانین جاری، تیم های ما به استثنای تعدادی از آنها قدرت جذب بازیکنان خوب خارجی را ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید