بازی سختی با تراکتور خواهیم داشت


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813202

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و پدیده در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری گفت: بازگشت به تراکتورسازی در چهار سال آینده بسیار خوب است. بازی های زیبایی که این تیم در فصل گذشته انجام داد ما را به دل هواداران آورد و به همین دلیل با کمال میل پذیرفتم هدایت تراکتورسازی را بر عهده بگیرم.
وی افزود: متأسفانه مانند دوره قبل شرایط تیم از نظر جایگاه در جدول چندان خوب نیست. اما بازیکنان در دیدار قبلی مقابل سپاهان نشان دادند که جایگاه فعلی تراکتورسازی در جدول را قبول ندارند. چون مقابل این تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند.
ساغلام با بیان اینکه بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، گفت: حریف برای بازی با تراکتورسازی نیاز به سه امتیاز دارد تا قابل اعتماد بماند. با شکست پدیده می توانیم فاصله خود را با تیم های پایین تر نیز کمی افزایش دهیم و با خیال راحت به مسابقه ادامه دهیم.
وی با اشاره به تمرینات هفته گذشته تراکتورسازی تصریح کرد: در آخرین تمرینات سعی کردیم برنامه های تاکتیکی مورد نظر را در تیم محقق کنیم. البته ما فرصت محدودی برای این کار داشتیم.
سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: بازیکنان باید مسئولیت پذیر، سخت کوش و فداکار باشند تا در مدت زمان کوتاهی به تیمی متفاوت و مورد علاقه هواداران تبدیل شوند.
وی افزود: تلاش می کنیم تا بازی های باکیفیتی ارائه کنیم و سه امتیاز بازی مقابل پدیده به دست بیاوریم، خدای نکرده در بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان برنامه هایی برای موفقیت خواهیم داشت.
ساغلام در خصوص تفاوت لیگ ایران با باشگاه تراکتورسازی نسبت به چهار سال گذشته گفت: تراکتور نسبت به گذشته تغییر کرده است. بنابراین یک زیرساخت مدرن برای باشگاه ایجاد شده است و چنین امکاناتی برای آینده یک باشگاه بسیار مهم است. علاوه بر این، فوتبال ایران با گذشته بسیار متفاوت است و دیدگاه حرفه ای غالب این است که بازی های بیشتری در زمین انجام می شود.
وی ادامه داد: همچنین در حال آنالیز لیگ ایران هستیم و مانند گذشته تیم خوبی می سازیم تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران از بازی های تراکتورسازی لذت ببرند.
سرمربی تراکتورسازی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: شاهین ساکبی، محمد مسلم پور، رضا دهگانی و عبدالله حسینی مصدوم هستند و سایر بازیکنان مشکلی ندارند.
ساغلام در پایان سخنان خود گفت: هواداران نگران نباشند، ما در مدت زمان کوتاهی تراکتور را از این موقعیت خطرناک بلند می کنیم و تیمی می سازیم که هواداران از بازی های آنها لذت ببرند، بنابراین شبانه روز و روزهای خوب کار می کنیم. منتظر ما هستند.”

سیدعباسی: بازی سختی با تراکتورسازی خواهیم داشت

داوید سیدعباسی سرمربی تیم شهرهدی در نشست خبری شنبه شب تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: خوشحالم که بعد از 2 یا 3 هفته استراحت در نشست خبری مشهد هستم. بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم. تراکتورسازی تیم باتجربه ای است و در چند سال اخیر همیشه یکی از مدعیان بوده و قهرمان جام حذفی شده و بازیکنان خوبی هم دارد. آنها شرایط خوبی برای یک تیم دارند و اگرچه به جایگاه واقعی نرسیده اند اما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی دارند.
وی ادامه داد: بازی سختی در پیش است و ما برای یک دیدار سخت آماده هستیم. ما با تمام وجود به مصاف این تیم خواهیم رفت. محسن ربیحه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و… نداریم. بازیکنان سودانی عملکرد خوبی داشتند و کیفیت خوبی داشتند اما یکی از آنها احتمالا مشکل قلبی داشت و مجوز ایفمارک دریافت نکرد. نفر دومی که امروز اطلاعاتش را دریافت کردم باید 3 احتمال منطقی داشته باشد. پول نقد و ضمانت نامه بانکی و بازی های ملی دو تای آخر اوکی بود ولی به خاطر قضیه میروسلاو نتونستیم استفاده کنیم.
سید عباسی افزود: سابقه باشگاه با میروسلاو به 3 ماه دیگر مرتبط است اما نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. تا جایی که می دانم مشکلی برای توافق با این بازیکنان ندارم.
وی در خصوص حضور طلبکاران شهر هودرو در اصفهان در مقابل اتوبوس این تیم گفت: این اتفاق سال ها پیش افتاده است، نمی دانم ماجرا چیست و قرارداد آنها با شهرهدرو چه بوده است. من سابقه این بستگان را نمی دانم و مربوط به مسائل مالی شرکت شهر خودرو است. من قبلا اونجا بودم و ندیدم کتک خورده یا نه؟

سرمربی شههدرو درباره گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی گفت: در این برنامه گفتم ما را به عنوان تیم طرد کنند و به انتهای جدول نگاه نکنیم. اصلا منظورم حومه شهر نبود، از روز اولی که اینجا بودم تا امروز حرفم را کتمان نمی کنم. بارها از من پرسیده اند اما نمی دانم مقصر کیست. حتی گفتم تجمع جلوی اتوبوس تیم را نمی شناسم، آنها هم هموطن ما هستند. باشگاه شهر خودرو اگر دینی باشد قطعا هزینه آن را می دهد و دولت قانون دارد و اوضاع بهتر می شود. اما ما کاری به این موضوع نداریم. ما خودمان بحث های فنی زیادی داریم، نه فقط در مورد مربیگری، هر بار که فوتبال بازی می کردم اشتباه می کردم. اگر غیر از این کار می کردم، تعجب کردم.
سیدعباس درباره عملکرد تیمش گفت: نمی خواهم خجالت بکشم، در دو بازی قبل فرصت کمی داشتیم. عدم تعادل تیم را نگران می کند، در یک سری مسابقات موقعیت های زیادی داریم اما متاسفانه گل نمی زنیم. از طرفی گل های بدی می خوریم که مقصرش هستیم. باید بازیکن را از نظر ذهنی آماده کنیم، هیچ مسابقه ای مثل مسابقه قبلی نیست. برای بازی فردا تلاش می کنیم به 3 امتیاز برسیم تا تمایل خود را به پیروزی دوباره به دست آوریم. درخواست من از جامعه ورزش و فوتبال این است که نگاه تیمی به انتهای جدول نداشته باشند. مسائل فنی کار من است، اما گاهی اوقات نحوه برخورد با ما در بازی مثل تیم مقابل نیست. نیمکتی که پیش روی ماست همیشه اساتید و دوستان ما هستند، هیچ وقت با تیم حریف مشکلی نداشتیم، اما از تقابل مضاعف و شدت اقداماتی که علیه ما انجام می دهند آزاردهنده است. در بازی با هوادار اشتباه از طرف من بود، البته یک گل در آفساید از روی دروازه ما رفت، ناراحت کننده بود، بارها با داور مشکل داشتیم. در بازی با پرسپولیس یا فولاد هم دیدید که چقدر راحت به بازیکنانم کارت دادند، ناراحت هستند.
سرمربی تیم شهرهدرو در خصوص شانس بقای تیمش در لیگ برتر گفت: این تیم پتانسیل زیادی دارد و تا آخرین لحظه فرصت رقابت دارد. این پتانسیل ما گیر کرده است، اما نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم. “باید با دقت نگاه کنیم تا این گره باز شود. تلاش بازیکنانم ستودنی است و آنها 80 دقیقه فشار می‌آورند. ما باید تلاش کنیم تا این گره باز شود. بهتر تمرکز کنید و از فرصت ها استفاده کنید.
وی در پایان گفت: آرزوی قلبی ما این است که فردا بهترین فرد زمین باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید