بازی های آسیایی نقطه عطفی برای اسکیت خواهد بود

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804478

حسروی: امیدوارم این رشته در هانگژو مدال بگیرد

مراسم تودیع با محمدرضا فضلی سرمربی سابق و معارفه مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و رئیس جدید فدراسیون با حضور علیرضا خسروی و مهدی مستیاب الدعوه مدیرکل و معاون امور مشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوریجانی و جواد صباح جدید رئیس و نایب رئیس، فریبا مددی، رامین طباطبایی، اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان فدراسیون در سالن هیئت مدیره فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی نوریجانی و در ادامه خسوری مدیرکل امور کل فدراسیون ها از زحمات فریبا مددی و محمدرضا فضلی روسای سابق فدراسیون تقدیر و تشکر کردند و به رئیس فدراسیون تبریک گفتند. فدراسیون اسکیت و گفت: اسکیت ها یکی از گردهمایی های خوب سازماندهی شده بود و یک اسکیت باز سکان هدایت را به دست گرفت.

وی ادامه داد: با شناختی که از دانش آموز دارم به آینده این رشته امیدوارم و مطمئنم اتفاقات خوبی برای اسکیت خواهد افتاد.

خسوری با اشاره به حضور اسکیت در بازی های آسیایی 2022 گفت: امیدوارم با تلاش فدراسیون اسکیت در بازی های هانگجو مدال آوری شود و شاهد رشد و شکوفایی این عرصه باشیم.

فضلی سرپرست سابق فدراسیون در سخنانی گفت: ابتدا از اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به من تشکر می کنم. همچنین از حمایت معاونین و همه کارکنان وزارت ورزش و جوانان که در دوران مسئولیت من کمک کردند کارها به خوبی پیش برود قدردانی می کنم. امروز به رئیس جدید فدراسیون اسکیت تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد موفقیت روزافزون اسکیت ها و قهرمانان این رشته در عرصه داخلی و بین المللی باشیم.

در پایان مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان به تشریح فعالیت های اسکیت پیش رو پرداخت.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: توسعه زیرساخت ها در استان ها از برنامه های اصلی فدراسیون است و حضور 4 رشته اسکیت در بازی های آسیایی هانگژو نقطه عطفی در توسعه اسکیت خواهد بود. “

سپس حکم رئیس دانشجویی که به امضا و ابلاغ یکی از مقامات ارشد وزارت رسید و لوح سپاس دکتر فضلی رئیس سابق فدراسیون از سوی معاونت به وی تقدیم شد. برای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای.

در فینال از فریبا مددی و فضلی روسای سابق فدراسیون توسط این دانش آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید