بازی گروهی برای کودکان مجرد ضروری است


ساعت: 12:32
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881093

محسن عباسی گفت: سبک زندگی مدرن بیشتر با نیازهای کودک دشمنی دارد تا رفع نیازهای کودک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عباسی کارشناس مسائل تربیتی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سبک زندگی مدرن بیشتر با نیازهای کودک دشمنی دارد تا نیازهای کودک.

وی با بیان اینکه بازی یکی از نیازهای واقعی کودکان است، ادامه داد: این نیاز نیز مانند آزادی یک نیاز واقعی است و زیاده روی به حساب نمی آید.

عباسی افزود: بسیاری از مشکلات تربیتی کودکان به دلیل عدم مدیریت صحیح برای رفع نیازهای بازی است.

این کارشناس تصریح کرد: کودک در حین بازی با محیط خود آشنا می شود و قوانین تعامل با آن محیط را می آموزد.

ace07f5c bc4c 40bd 8c91 d95abbe28ddd خبر خاکستری

وی گفت: بازی ترس کودک را از خیلی چیزها از بین می برد و به او می آموزد که بدون کمک و با تکیه بر توان خود می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.

عباسی با بیان اینکه بازی باعث می شود کودک از هوش و حافظه خود استفاده کند، ادامه داد: همانطور که بازی های واقعی هوش را تقویت می کند، بازی های مجازی نیز بر حافظه کودکان تاثیر می گذارد و خلاقیت را از آنها می گیرد.

این کارشناس با بیان اینکه کودکان تنها در سایه یک کودک بازی گروهی را تجربه نمی کنند، افزود: در گذشته تعداد فرزندان یک خانواده زیاد بود و با هم بازی می کردند اما سبک زندگی مدرن این معنا را از زندگی امروزی دور کرده است. فرزندان.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی برای شاداب نگه داشتن روحیه کودک ضروری است بنابراین والدین با بازی های صرفا مجازی به روحیه کودکان آسیب نرسانند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید