بازی 3 نیمه خواهیم داشت/ من یکی از آن دایناسورهای جام جهانی هستم!


ساعت: 22:31
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912233

مصاحبه سرمربی تیم ملی ایران مقابل دوربین فیفا؛

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل دوربین سایت فدراسیون جهانی فوتبال مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها در اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر به سر می برد، مقابل دوربین فیفا نشست و با این سایت به گفتگو پرداخت.


* از بازیکنانی که در حال حاضر دارید بگویید و آنها را در مقایسه با تیم جام جهانی 2018 روسیه چگونه می بینید؟

در واقع اگر به 25 بازیکنی که من با خود به اینجا آوردم نگاه کنید، آنها عملاً همان بازیکنان جام جهانی قبلی هستند و فقط یک بازیکن که یک بازیکن جوان است به ترکیب اضافه شده است. متأسفانه 3-4 روز قبل از آمدن به اینجا، یکی از بازیکنان کلیدی خود را در خط هافبک از دست دادیم. امید ابراهیمی اما اکثریت تیم دقیقاً مشابه تیم روسیه در جام جهانی است.


* این چهارمین جام جهانی شماست. شما شخصا از مربیگری در 4 جام جهانی مختلف چه آموخته اید؟

امیدوارم به اندازه کافی یاد گرفته باشم که به این بازیکنان در این جام جهانی کمک کنم. می توان گفت من در حال حاضر جزو گروه دایناسورهای جهان هستم. آنچه از خودم انتظار دارم این است که از تمام تخصص و تجربه ام برای خدمت به بازیکنان و تیم استفاده کنم.


* آیا این تیم می تواند بهتر از 4 امتیازی که در روسیه جمع آوری کرد، کار کند؟

این هدف است. این هدف است. در تاریخ جام جهانی مواردی وجود داشته که یک تیم 3 امتیازی شده است. همانطور که گفتید نتیجه بسیار مهم است. اما داستان برای ما بسیار ساده است. یک مسابقه در پیش داریم که در 3 نیمه برگزار می شود. در نیمه اول با انگلیس، در نیمه دوم با ولز و در نیمه سوم با آمریکا بازی می کنیم. پس بیایید امیدوار باشیم که امتیازات کافی برای صعود به دور دوم کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید