باز شدن نقطه کور موضوع اراضی اندیشه / صدور مجوز تا چند هفته آینده


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890678

مهدی سراندونی گفت: الحاق اندیشه به شهر قزوین توسط مجموعه مدیریت استان انجام شد و زمان کمی تا اعلام نقشه تقسیم اراضی اندیشه باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; مهدی پردونی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات 21 ساله استان مشکل شهرک اندیشه است و تعداد زیادی از شهروندان دچار این مشکل شده اند، سرمایه آنها مسدود شده است. و اجازه ساخت و ساز به آن ها داده نشد.با اقدامات مجموعه اداری استان و دستگاه های مختلف اجرایی، قضایی و نظارتی به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، اراضی اندیشه به شهر الحاق شد. قزوین.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان مختلف برای رفع این مشکل افزود: امیدواریم این روحیه سر کار آمدن برای مردم استان پایدار باشد و همه برای رفع مشکلات عمومی جسورانه عمل کنند.

پریندیشونی ادامه داد: الحاق اندیشه به شهر قزوین که مهمترین موضوع چالش برانگیز در بحث اراضی معروف به اندیشه بود انجام شده است اما یک مرحله دیگر تا صدور مجوز باقی مانده و باید نقشه تقسیم بندی انجام شود. مجدداً در کمیسیون ماده 5 مورد بررسی قرار گیرد و پس از ابلاغ، اعطای مجوز باید به صورت عمدی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: برای صدور مجوز چند هفته وقفه وجود دارد که کوتاه بوده و با مساعدت شهرداری قزوین به سرعت انجام می شود.

وی با اشاره به مشکلات دیگر اراضی مشکل دار استان گفت: مشکلات سایر اراضی نیز در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی در همه زمینه ها منتشر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید