باشگاه استقلال در آستانه سفر او به عراق با تیم فوتبال امید همکاری نمی کند


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840352

تمرینات تیم فوتبال امید در نوبت صبح و بعدازظهر صبح شماره 2 مرکز ملی فوتبال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با همکاری و تعامل کادر فنی تیم امید با باشگاه ها، بازیکنان لیگ برتری و لیگ یک از ابتدای اردو به تدریج به اردوی امید اضافه شدند. منافع باشگاه ها

با توجه به پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر و طبق توافقی که کادر فنی امید با تیم های لیگ برتری انجام شد، بازیکنان به تدریج به اردو اضافه شدند و تمرینات این تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ملی پوشان پیگیری شد. مرکز فوتبال

در روزهای اخیر بازیکنان تیم امید صبح ها در زمین شماره یک و عصر در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال به تمرین پرداختند.

با توجه به تغییر ساعت پرواز تیم امید به عراق از فردا شب تا امشب، تغییر تمرین عصر بازیکنان لغو شد و صبح امروز تمرین تیم امید در زمین شماره یک پیگیری شد.

تا ظهر امروز علیرضا باویه، محمد امین حزباوی، میلاد کر، امیر جعفری، علی هدبهسی، محمد گوربانی، علی جواد کلمرزی ثابت، بلال ارازی، علی پیلارام، عرفان شهریاری، رضا کهزاز، امسی علیهام علی محمد، محمد هدابندلو، یاسین سلمانی ، محمدحسین زواری، احمد شریعت زاده، سامان فلا در اردو هستند.

مهدی هاشمی، نژاد و محمد مهدی احمدی دو بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل حساسیت بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و نیاز مبرم به کادر فنی نفت مسجد سلیمان برای این دو بازیکن در ایران ماندند. بیا با ما باش.

لازم به ذکر است طبق توافق کادر فنی امید و کادر فنی استقلال قرار شد علیرضا رضایی دروازه بان استقلال در اردوی عراق و قهرمانی آسیا در ازبکستان تیم امید و پسر سینا ساعدی فر دیگر دروازه بان استقلال را همراهی کند.تهران اقامت با تیم باشگاهی خود و بعد از لیگ برتر به اردوی امید در ازبکستان بپیوندید اما کادر فنی استقلال در اختیار تیم امید قرار نداد. این در حالی است که کادر فنی تیم امید با باشگاه استقلال به توافق رسیدند و شب گذشته سعیدی فر را در اختیار استقلال قرار دادند.

کادر فنی تیم امید تا ساعاتی دیگر دروازه بان جدیدی را به اردوی تیم امید دعوت می کند.

این در حالی است که رضا کهساز دروازه بان پیکان جایگزین سینا ساعدی فر در اردوی امید شد.

کاروان تیم امید امشب ساعت 21:40 تهران را به مقصد بغداد ترک می کند تا در دو دیدار دوستانه 3 و 16 خرداد در بغداد به مصاف تیم امید عراق برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید