باغات قزوین تشنه تزریق بودجه هستند

زمان: 18:04
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775328

فاطمه اشدری گفت: باغات تشنه آب نیستند ، باغات تشنه بودجه کوچک لایروبی هستند و با وجود نامه های مکرر به شهردار ، هنوز نتوانسته ایم آن مبلغ ناچیز را پرداخت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه اشدری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در خصوص درخواست 70 میلیون تومان کمک از پلیس راهور به شهرداری گفت: ما باید در صورت رکود درآمدهای شهرداری و عدم انجام برخی ردیف های بودجه ، این لایحه و چنین درخواست هایی را در نظر بگیریم.

وی افزود: جدا از این مطالبات ، باید بگویم که باغ ها تشنه آب نیستند ، باغ ها تشنه بودجه کم لایروبی هستند و با وجود نامه های مکرر به شهردار ، ما هنوز قادر به پرداخت این مبلغ ناچیز نیستیم. “

یکی از اعضای شورای شهرداری قزوین گفت: “ما نمی خواهیم در کنار ادارات خدمات رسان و همدرد با مردم باشیم ، اما نظر من این است که همه این لوایح و نامه ها باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد ، بنابراین من فکر می کنم این نامه ها باید جمع آوری شوند. با توجه به درآمدهای شهرداری “، کمک در قالب هدایایی که به این سازمانهای خدماتی اهدا می شود.

اشدری افزود: ما با این کمک ها مخالف نیستیم اما بدهی های روزانه و فعالیت های عمرانی فعلی شهر که در اولویت قرار دارد نیز به قوت خود باقی است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید