بانک صادرات ایران برای تقویت توان اقتصادی استان همدان همکاری خواهد کرد


ساعت: 20:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1904040

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت های کشاورزی، صنعتی، جاذبه های گردشگری و موقعیت مسیر ترانزیتی غرب کشور فرصت های زیادی برای افزایش سهم استان همدان در تولید ناخالص و بانک صادرات ایران از طرح ها و محصولات جدید استفاده می کند و توانمندی های بالقوه آنها بیش از پیش پشتیبان طرح های توسعه واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، در این سفر که ایرج نیک اختر مشاور مدیرعامل و معاون اعتباری و سیدکاظم مرتضوی اسکویی قائم مقام بانک صادرات ایران را همراهی می کردند، رویکرد جدی این بانک وی بر اساس طراحی محصولات و خدماتی که پاسخگوی نیازها باشد به مشتریان اشاره کرد و افزود: بانک صادرات ایران بر تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان تاکید دارد و به همین منظور محصولات و خدمات مختلفی را با هدف ایجاد طراحی و روانه بازار کرده است. حداکثر ارزش افزوده برای نامزدها

ایمانی در دیدار با فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای تولیدی، همسایگی این استان با استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، قزوین، مرکزی و زنجان و زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی را برای افزایش توانمندی‌ها عنوان کرد. بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات به اقتصاد و رونق. اکثر کسبه این استان اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این استان در تولید برخی محصولات کشاورزی رتبه اول کشور را دارد، همچنین حجم تولید و صادرات سایر محصولات کشاورزی و باغی از این استان را برشمرد و یکی از رسالت های نظام بانکی حمایت از این استان است. وی افزایش توان ارائه تسهیلات و استفاده از محصولات و خدمات جدید بانک صادرات ایران را برای ارتقا و توانمندسازی اقتصاد مردم استان همدان برشمرد.

وی همچنین در این سفر از مجتمع صنایع غذایی «بهفام بهار» همدان بازدید و با مدیران این شرکت دیدار و راهکارهای بانک صادرات ایران را برای کمک به بهبود محصولات ذکر کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این سفر از شعب این بانک در شهرهای فامنین، روزن، کبودرآهنگ، لالجین و بهار بازدید و بر ارائه بهترین خدمات با توجه به نیاز و خواسته مشتریان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید