بانک ها باید به تعهدات خود در طرح ملی مسکن عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن بیان برخی از دغدغه‌های مردم از جمله لزوم تعیین دقیق مشارکت‌ها، لزوم افزایش سرعت ساخت و ساز و همچنین انجام تعهدات بانک‌ها، از سوی مسئولان اجرایی افزایش یافت. سرعت ساخت و ساز نسبت به گذشته و ساخت خانه های با کیفیت بالا.

eac1eb3a 57f4 47f0 b2eb e7875d6d637f خبر خاکستری



امام جمعه قزوین در حاشیه بازدید از پروژه ملی مسکن، سرعت ساخت مسکن ملی در قزوین را قابل تقدیر دانست و گفت: الحمدلله کار پروژه ملی مسکن و نهضت ملی مسکن با قوت در حال پیشرفت است و جهاد و خدا رحمت کند با این ماندگاری فرصت ها از دست نمی رود گذشته جبران خواهد شد.

وی ادامه داد: عزیزان ما در حال ساخت و ساز بسیاری از ساختمان های در دست اقدام هستند، امیدواریم بانک ها نیز به تعهدات خود عمل کنند و صاحبان املاک بتوانند سهم خود را به موقع پرداخت کنند زیرا هر زمان که پروژه به تاخیر بیفتد، این امر باعث می شود تحت تاثیر تورم و گرانی قرار گیرد.»

61ac2416 044a 4abe 9e71 c9c19cc43e85 خبر خاکستری



نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قدرت خدا را می گوییم و از همه عزیزانی که مخلصانه در این عرصه تلاش می کنند و در این کار جدی هستند و تلاش می کنند قدردانی می کنیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که مشکل مسکن مردم که یکی از مهم ترین مشکلات است، به زودی حل شود و مردم در خانه های خود و اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب ساکن شوند. این اهمیت برطرف خواهد شد.

ebcc14b4 96a3 40c5 b964 d1a7e4fdd66d خبر خاکستری

در این بازدید مهندس مهدی سراندونی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گزارشی از روند ساخت و سازها ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید