باید ابعاد شخصیتی شهید جعفری را برای نسل جوان روشن کنیم


ساعت: 15:35
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906159

سید بهشتی راد گفت: باید علمی بودن و عملیاتی بودن شهید جعفری را برای نسل جوان روشن کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سید بهشتی راد در مراسم سالگرد شهید محمدسعید جعفری که در تالار شهرداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: انسان از آغاز خلقت با حزب الله و شیطان در ستیز بوده و این دو راه همچنان در تضاد دائمی با یکدیگر هستند. خودشان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره با هجمه دشمنان مواجه بوده ایم و دشمن در همه زمینه ها تلاش می کند به ما ضربه بزند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار با نخبگان فرمودند: «آسیب زدن به درخت تنومند انقلاب اشتباه است»، خاطرنشان کرد: همه مردم و توده‌های انقلاب در میدان بوده‌اند. خط مقدم کار انقلاب در همه عرصه ها و بحران ها بوده و بوده است.» ثابت کرده اند که از مرجعیت دینی حمایت می کنند.

بهشتی راد در ادامه به شخصیت شهید محمد سعید جعفری اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار از بنیانگذاران سپاه پاسداران بوده و به فرموده مقام معظم رهبری از شهدای شاخص بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حفظ نشر معارف اسلامی تلاش کنیم، گفت: باید ماهیت علمی و عملیاتی شهید جعفری را برای نسل جوان روشن کنیم. چون برخی هنوز آن را نمی دانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه مکتب امام یک ساخته انسانی است، گفت: گسترش های مکتب امامی که در دهه اول انقلاب رخ داد مانند شهید جعفری بود.


2aede662 ece9 4d3e 9488 e402812c8b81 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه شهید محمد سعید جعفری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی رهبر جهاد تباین کرمانشاه بود، تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی اولین یگان های مقاومت مردمی در استان کرمانشاه، تشکیل بسیج مستضعفین. در غرب کشور، اولین فرمانده بسیج استان کرمانشاه، اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. کرمانشاه، تشکیل یگان های خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان، شرکت در حماسه بازپس گیری پادگان سنندج که مقام معظم رهبری از آن به خوبی یاد کردند، تنها بخشی از شایستگی های این فرماندار جوان در طول عمر کوتاهش بود.

وی با اشاره به اولین وقایع انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی خاطرنشان کرد: هر آنچه را که در انقلاب اسلامی به دست آوردیم و در این مسیر طوفانی به دست آوردیم، دشمن سعی در تخریب آن داشت.

بهشتی راد در بخشی دیگر از سخنان خود به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: نظام ما مبانی مقدسی دارد که دشمن آنها را نمی شناسد و یکی از این پایه ها مردم هستند، مردمی که بیش از 220 هزار شهید تقدیم کردند. این انقلاب

وی با بیان اینکه نگران این صداها در این اغتشاشات نیستیم و اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور نیز حاصل برنامه ریزی دشمن است، گفت: نسل شهدای ما با حججی و سلیمانی ادامه دارد. از نوادگان مکتب امام و ما تا آخر همه ما هستیم.» ما با یک قطره خون پشت این انقلاب ایستاده ایم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مشکلات مردم بخشی به دلیل خیانت مسئولان گذشته و بخشی به کم کاری مسئولان است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب با کار معمولی ادامه پیدا نمی کند، بلکه کار جهادی و انقلابی می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید