باید تولید را قابل پیش بینی کنیم/ مرکز ناباروری در استان سمنان راه اندازی شود

ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781639

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفر به استان سمنان ظهر امروز با مردم، نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران این استان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در سفر به استان سمنان ظهر امروز با حضور در سالن هلال احمر این شهرستان با مردم، نخبگان، علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

ما باید تولید را پیش بینی کنیم

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان استان سمنان ضمن عذرخواهی از مردم استان سمنان به دلیل عدم امکان دیدار با مردم به دلیل شرایط بحرانی تاج و تخت گفت: امیدواریم بتوانیم این بیماری شوم را ریشه کن کنیم. مردمی سخت کوش و سخت کوش از روستاهای وسیع بازدید خواهیم کرد.

8cfc4e47 503c 4aee 8028 f3232b103432 خبر خاکستری

رئیس جمهور با اشاره به وقایع تاریخی 13 آبان افزود: همه وقایع 13 آبان یک محور دارد و این استکبار ستیزی از ابعاد انقلاب است و این در رفتار و گفتار همه کسانی که در آن حضور دارند به وضوح قابل مشاهده است. قلب انقلاب و نظام است.

رئیسی افزود: در کنار حوزه گفتمانی، استکبارستیزی باید در حوزه مسائل فرهنگی، دینی و اخلاقی نیز متجلی شود.

رئیس دولت سیزدهم اذعان داشت: برای مبارزه با استکبار در راه مجاهدان در راه خدا اصولی وجود دارد و از سوی دیگر در انقلاب ما سازش با استکبار و نظام سلطه وجود ندارد.

رئیسی با بیان اینکه مظهر استکبار ستیزی علاوه بر عرصه فرهنگی و مبانی آن باید در عرصه اقتصادی نیز منعکس شود، بیان کرد: اگر استقلال اقتصادی نداشته باشیم نمی توانیم در برابر استکبار مقاومت کنیم. ضد استکبار می شود.

رئیسی گفت: هر چه برای استقلال اساسی و ضروری کشور تلاش شود، این تلاش در جهت مقابله با رفع وابستگی کشور به بیگانگان است و باید توجه داشت که تشکیل حکومت اسلامی در گرو آن است.

رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: اقدامات و رفتار انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم از سوی حکومت اسلامی قابل اجرا است که رهبری تاکید کردند.

رئیسی با بیان اینکه 40 سال تجربه پس از پیروزی انقلاب تجربه ارزشمندی است، اذعان داشت: همه ما درس هایی را که در تاریخ کشورمان در عرصه اقتصادی و سیاسی وجود دارد و گام دوم انقلاب را رقم می زند، ببینیم. حقایق و کاستی ها را مشخص کنید.”

وی با اشاره به اینکه راه حل همه مشکلات را باید در داخل کشور جستجو کرد، گفت: به هیچ وجه نباید از کشور خارج شویم و مشکلات داخلی استان از جمله خام فروشی و بلوک های نیمه محصور باید با تلاش مسئولان شکوفا شود.

رئیس دولت سیزدهم گفت: جایگاه جمهوری اسلامی امروز قویتر از هر زمان دیگری است و برای برون رفت از مشکلات نیازمند حرکت جهادی است و باید بدانیم که می توانیم با توکل به خدا و توکل همنشین ما باشیم. آنچه داریم، می توانیم آن را انجام دهیم. «ما بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وی در خصوص سند کاربری اراضی گفت: بودجه سال 1400 با محوریت عدالت و اولویت با مراکز محروم بر اساس سند قابل استناد خواهد بود تا توزیع تسهیلات عادلانه باشد.

سفرهای دولتی مشکلات مردم را حل می کند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور و هیئت همراه با اشاره به وقایع تاریخی امروز گفت: اسلامی است. .

متیو در ادامه اذعان می کند: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه سرافراز با اقدامات اخیر خود در برهه ای حساس، جایگزین نیروهای مزدور آمریکایی که قصد سرقت نفت جمهوری اسلامی را داشتند، شدند.

3649caf6 6f37 40b8 a171 956e64189baf خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه مردم ما قدردان روی کار آمدن دولت مردمی و مردمی هستند، اذعان داشت: بارقه امیدی که با وجود آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و عملکرد ایشان در جامعه شکل گرفته بسیار است. با ارزش

وی با اشاره به اینکه قصد رئیس جمهور و هیئت دولت گره گشایی از مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: طبق آمار رضایت مردم از عملکرد دولت بسیار بالاست.

مطیعی تصریح کرد: عده ای می خواهند سفرهای استانی را از بین ببرند اما این سفرها مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است و این سفرها شاخصه یک دولت کارآمد، مقتدر، ایرانی و ایرانی در بین مردم و کسانی است که به دنبال ناکارآمد به نظر می رسند. نظام جمهوری اسلامی هستند، سرشان سنگسار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان از حضور رئیس جمهور در جمع عشایر ایل سنگسر ابراز خرسندی کرد و افزود: ارزشمند است.

به گفته متی، مردم استان پس از تماس تلفنی از رئیس جمهور خواستند در جلسه علنی شرکت کنند و همچنین شهرستان های استان که به دلیل بیماری عروق کرونر امکان پذیر نیست که انشاالله شاهد آن خواهیم بود. در سفرهای آینده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید