با استفاده از دفترچه خاطرات سلامتی پزشک ، اطلاعات پزشکی خود را افزایش دهید

زمان: 17:42
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774654

به عنوان بخشی از جامعه ، ما همچنین باید کمی در مورد مسائل پزشکی بیاموزیم و در مورد مشکلات سلامتی تصمیمات آگاهانه تری بگیریم. احساس این نیاز در مجموعه دکتری منجر به ایجاد یک وب سایت سلامت محور شد که در نهایت به مجله دکترای سلامت تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دنیای پزشکی دنیایی از اطلاعات بی نهایت است. هر روز یک بیماری جدید کشف می شود و در عین حال اطلاعات زیادی در مورد بیماری های قبلی و نحوه درمان آنها دریافت می شود. این جهان دائما در حال تغییر است و به همین دلیل حتی پزشکان و کادر پزشکی نمی توانند ادعا کنند که تمام اطلاعات موجود را حتی در زمینه خود جذب کرده اند.

به عنوان بخشی از جامعه ، ما همچنین باید کمی در مورد مسائل پزشکی بیاموزیم و در مورد مشکلات سلامتی تصمیمات آگاهانه تری بگیریم. احساس این نیاز در مجموعه دکتری منجر به ایجاد یک وب سایت سلامت محور شد که در نهایت به مجله دکترای سلامت تبدیل شد.

دانش پزشکی

صحت اطلاعات پزشکی به عنوان یک چالش

در دنیای پزشکی ، مانند هر جهان دیگری ، اطلاعات درست و غلط با هم مخلوط می شوند و پیدا کردن درست و غلط هر روز دشوارتر می شود. صدها و شاید هزاران کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به زبان فارسی است که برای ارائه اطلاعات پزشکی به فارسی زبانان ایجاد شده است. هر یک از این منابع سعی می کند با استفاده از داده های موجود ، با استفاده از منابع خارجی و داخلی و در نهایت با استفاده از مشاهدات خود ، مردم را آگاه کند. آیا فکر می کنید این امکان وجود ندارد که برخی افراد عمداً یا سهواً اطلاعات غلط و بدون دلیل را در این جریان اطلاعات در اختیار شما قرار دهند؟ در دنیایی که ارتباط مستقیم با زندگی و سلامتی دارد و یک اشتباه کوچک می تواند جان دیگران را به خطر بیندازد؟

صحبت در مورد اطلاعات غلط یا اطلاعات غلط یا ضد اطلاعات در دنیای پزشکی جدی تر است و ما باید اطلاعاتی را که دریافت می کنیم دقیق تر بررسی کنیم. ما باید هر مشکلی را که با آن روبرو می شویم با دقت مطالعه کرده و سعی کنیم آن را در مقایسه با اطلاعات سایر منابع تأیید کنیم. مجله DoctorTo Health سعی می کند کار شما را از این طریق آسان کند و بخش مقایسه و اعتبار سنجی را از دوش شما حذف کند. هنگامی که از دفترچه یادداشت سلامت الکترونیکی پزشک خود استفاده می کنید ، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات ارائه شده توسط چندین پزشک متخصص مورد بررسی قرار گرفته است و نتیجه قابل اعتمادی دارید.

افزایش آگاهی عمومی به عنوان یک مشکل

باز هم موضوع آگاهی است. امروز باید در مورد مشکلات پزشکی بدانید. به عنوان مثال ، اگر جامعه ما در حال حاضر با مشکل بیماری عروق کرونر قلب دست و پنجه نرم می کند ، باید از انواع آن یا جهش ها و جهش های مختلف آگاه باشید تا بتوانید برای مقابله با آن آماده شوید. از سوی دیگر ، شما باید بتوانید اسطوره هایی را که توسط افراد عادی یا نادان در مورد بیماری ها شکل می گیرد ، شناسایی کرده و از آنها اجتناب کنید.

ما در تیم پزشکی مجله بهداشت Doctoro این مراقبت را جدی می گیریم و سعی می کنیم اطلاعات پزشکی دست اول را در اختیار شما قرار دهیم. ما سعی می کنیم آخرین پیشرفت های پزشکی را با شما به اشتراک بگذاریم ، افسانه ها را کشف کرده و به شما در تصمیم گیری بهتر پزشکی کمک کنیم. اگر در جایی به پزشک احتیاج دارید ، می توانید روی کمک ما حساب کنید. زیرا ما می توانیم پزشکان مربوط به هر بیماری را درست جلوی چشم شما قرار دهیم.

image 3cf6f0203897a0731336eb483b5877c862bdb936 خبر خاکستری

نگران نباش؛ ما به شما می آییم

ما سعی می کنیم به طرق مختلف با شما ارتباط برقرار کنیم و دانش خود را با شما در میان بگذاریم. ما مطالب پزشکی را از منابع مختلف ایرانی و خارجی جمع آوری می کنیم ، ساختار معناداری به آنها می دهیم و آنها را از طریق وب سایت مجله Dr.Terto Health با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم. ما سعی کرده ایم محتوای خود را بهینه کنیم تا هنگام جستجو در Google در جلوی چشم شما قرار بگیرد. اما آیا برای به روز نگه داشتن اطلاعات خود لازم است به طور منظم به وب سایت مجله سلامت پزشک مراجعه کنید؟ نه!

ما سعی می کنیم خلاصه ای مفید از محتوای سایت را از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل در اختیار شما قرار دهیم. کافی است صفحه اینستاگرام Doctetto را دنبال کنید یا عضو کانال تلگرام ما شوید. به این ترتیب ، علاوه بر محتوای سرگرم کننده ، می توانید محتوای علمی و پزشکی درجه یک را نیز در تلفن های همراه خود داشته باشید. به این ترتیب ، شما همچنین می توانید اطلاعات پزشکی مفید را برای اقوام و دوستان خود ارسال کنید و در نتیجه به آنها بگویید که سلامت آنها برای شما مهم است.

همچنین می توانید برای دریافت جدیدترین مطالب به صورت هفتگی و دسته بندی از طریق ایمیل خود ، در خبرنامه مجله Docto Health مشترک شوید. این برای راحتی دوستانی است که ترجیح می دهند از ایمیل استفاده کنند.

image 496b5149b46d5cfd3d9fcf269d22ea7288d4ac98 خبر خاکستری

موضوعاتی که ما در مورد آنها صحبت می کنیم

ما سعی کردیم طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با سلامت و پزشکی را در مجله Dr. سلامتی بیش از حد. یکی از مهمترین بخشهای مجله به مطالعه علائم و بیماریها اختصاص دارد. اگر مارک خاصی را در درون خود می بینید ، می توانید آن را جستجو کنید تا به محتوای مربوطه برسید. ما همچنین به شما کمک می کنیم تا راه هایی برای درمان بیماری های احتمالی و ملاقات با پزشکان مورد نیاز خود بیابید. ما همچنین با آزمایشات خاص و راهنمای خواندن نتایج این آزمایشات به شما کمک خواهیم کرد. اما همه اینها مربوط به زمانی است که خدای نکرده بیمار شد. ما به شما کمک می کنیم از بیماری ها دوری کنید و سالم زندگی کنید.

هدف ما در مجله سلامت دکترا پوشش دادن تمام زمینه های مرتبط با سلامتی است. یعنی قبل از بیماری ، در طول بیماری و پس از بیماری ، ما درک کاملی از تمام این مراحل را در اختیار شما قرار می دهیم.

پس برای چی منتظری؟ آیا می خواهید سطح اطلاعات پزشکی خود را افزایش دهید؟ آیا نمی خواهید روش صحیح مقابله با بیماری ها (که البته امیدواریم دوست داشته باشید) را بدانید؟

بنابراین ، بلافاصله به مجله سلامت پزشک خود مراجعه کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید