با این 4 بازیکن نگران خط دفاعی استقلال هستم

با این 4 بازیکن نگران خط دفاعی استقلال هستم

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک برد دیگر خارج از خانه کسب کرد. در طول تاریخ، این باشگاه همیشه در مسابقات خارج از خانه عملکرد خوبی داشته است. روحیه جنگندگی استقلال همیشه همراه این تیم بوده و بازیکنان این تیم در بازی گذشته ثابت کردند می توانند مقابل هر حریفی سربلند زمین را ترک کنند.

وی با اشاره به سبک بازی استقلال تصریح کرد: استقلال در این دیدار اکثر اوقات صاحب توپ و میدان بود و زمانی که توپ را از دست داد آن را پس گرفت. این نشان می دهد که قوای بدنی بازیکنان استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. تیمی که در دقایق پایانی حریف خود را برای خطای پنالتی تحت فشار قرار می دهد، به این معنی است که توانایی نشان دادن قدرت خود را حتی در یک سفر خارج از خانه دارد.

کارگر جم در مورد پنالتی اعلام شده برای استقلال گفت: من کارشناس داوری نیستم اما بازیکن تیم صنعت نفت هر دو پای مهاجم استقلال را قفل کرد و او را پایین آورد. بنابراین نمی توان به راحتی از کنار این اشتباه گذشت و به نظرم داور تصمیم درستی گرفت. اما در مورد سایر رویدادهای داوری واقعاً نظری ندارم.

بازیکن قدیمی استقلال درباره حضور دو مدافع جدید در خط دفاعی استقلال نیز توضیح داد: یزدانی و مرادمند زوج خط دفاعی استقلال در فصل گذشته بودند و اتفاقا رکوردهای آنها هم مثبت بود. فکر می کنم دلیل رزرو بازیکن برزیلی استفاده از هماهنگی بالای این دو بازیکن بود. چون در بازی با پرسپولیس دیدیم که سیلوا و مرادمند خیلی هماهنگ نبودند و در نهایت استقلال به خاطر همین ناهماهنگی دو گل مشابه به ثمر رساند.

وی در ادامه افزود: اینکه استقلال در حال حاضر چهار مدافع درجه یک دارد خیلی خوب است اما مهم این است که سرمربی این تیم بتواند این چهار بازیکن را کنترل کند. قرار دادن هیچ یک از این چهار نفر کار آسانی نیست. شاید تا هفته های قبل که یزدانی و مرادمند بازی نمی کردند مشکلی از این بابت وجود نداشت اما وقتی این دو نفر در دیدار با صنعت نفت یک بازی بدون گل را پشت سر گذاشتند، شرایط فرق می کند. نکته نگران کننده این است که ممکن است بین این چهار بازیکن و سرمربی مشکل ایجاد شود. البته با توجه به سابقه سرمربی پرتغالی فکر نمی کنم مشکلی از این بابت برای استقلال پیش بیاید.

کارگر جم همچنین با ابراز خوشحالی از چشم انداز استفاده از کمک داور تصویری در لیگ برتر گفت: این اتفاق باید چند سال پیش می افتاد اما وقتی ماهی را از آب بیرون می آورید تازه است. امیدوارم با کمک داور ویدیویی مشکلات داوری به حداقل برسد و دیگر حق تیمی ضایع نشود.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار بعدی این تیم مقابل مس رفسنجان تاکید کرد: این حریف مانند یک تیغ دولبه است و با سایر تیم ها متفاوت است. آنها از دقیقه اول تا آخر حمله می کنند که هم می تواند علیه استقلال باشد و هم به نفع استقلال. استقلال اگر بخواهد بدون تمرکز در خط دفاعی کار کند ممکن است با مشکل مواجه شود اما این به نفع تیم مس کرمان است زیرا تمرکز زیادی روی دفاع ندارد و می توان از فضای پشت هافبک ها و مدافعان استفاده کرد.

کارگر جم در پایان افزود: دیدار با مس کرمان فرصت خوبی است تا استقلالی ها سه امتیاز دیگر را به امتیازات قبلی خود اضافه کنند تا با آرامش به بازی مقابل تراکتورسازی فکر کنند، فقط امیدوارم شرایط فراهم شود. به طوری که تماشاگران در این مسابقه به ورزشگاه بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید