با برندگان و خریداران کالاهای اساسی باید به شدت برخورد شود

امام جمعه قزوین گفت: عده ای آمدند و ما را به دام انداختند که خودشان مستاصل از افزایش جمعیت هستند، اما این نسخه ها را برای ما نوشتند، هر بچه سرمایه است، هر بچه 2 دست دارد که کار کند، هر بچه عقل دارد. و فکر، اینها هر سرمایه ارزشمندی است که جامعه ما به آن نیاز مبرم دارد، هر انسانی اگر در مسیر درست قرار گیرد می تواند برای چند نفر وسیله زندگی فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانان جمعیت گفت: رزق و روزی هر انسانی تنها در اختیار خداوند است. خداوند فرموده فرزندان خود را برای روزی نکشید «وَ إِیَکُمْ نِنَن قَتُ خِطْئًا کَبِیرًا» یعنی (هرگز فرزندان خود را از ترس فقر نکشید و زنده به گور نکنید که ما نان آور خانه آنها هستیم و شما) کشتن کودکان کار بزرگی است. گناه .

این مقام مسئول بیان کرد: اکنون دولت در حال انجام عملیات اقتصادی است، شروع به کار می تواند مانند هر عملیات دیگری سخت باشد، اما با صبر و حوصله و همراهی مردم سودمند خواهد بود و در چنین شرایطی برخی افراد می توانند از کالاها سوء استفاده کنند. بدون دلیل.” عده ای ترسو و بی رحم نیز آذوقه مردم را انباشته و ذخیره می کنند و مردم را به دردسر می اندازند.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در جراحی اقتصادی باید از دولت حمایت کنیم، در شرایطی که معیشت عده‌ای را که منافعشان در خطر است، یعنی سود در داخل و حامیان آنها اعم از آمریکا و انگلیس تزریق نمی‌کنند. ناامیدی در مردم خارج از کشور وجود دارد و آنها می خواهند به مردم بفهمانند که شما گرفتار شده اید و تا زمانی که ما بدانیم که این عملیات نتیجه خواهد داد، جایی نمی روید.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: البته چون کارمندان از مردم انتظار صبر دارند، به کارکنان توصیه اکید می کنیم که در این شرایط کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند، اجازه ندهید دلالان کاری بکنند اشتباه است. آنها می خواهند، باید از توده ها حمایت کنند، مردم در حال رشد هستند، انتظار داریم مسئولان تلاش خود را افزایش دهند، مشاهدات و گزارشات باید صحیح باشد و از فساد و احتکار جلوگیری شود. .

وی یادآور شد: اولین محاصره جدی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و اروپا در سال 1359 بود و هر روز تحریم ها را به تحریم های قبلی اضافه کردند، اما ملت ما قدرتمندتر از گذشته شده است و این توانایی در پاسخ به آنهاست. تحریم ها، دشمن رحم نمی کند چون داروهایی را که جان بیماران ما در بیمارستان ها به آن وابسته است را تحریم کرد، اما جان مردم ایران برای دشمن مهم نبود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خداوند می فرماید اینها بدترین و ظالم ترین دشمنان هستند، ما از آنها توقعی نداریم، از مردم صبر داریم و از دولت، دولت انتظار خدمت و نظارت داریم. باید مراقب سفره و معیشت مردم بود تا مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به روزهای پیروزی خرمشهر گفت: یادم هست در این روز به یاد ماندنی در بازار قزوین بودم، برنامه رادیو یک بار عوض شد و موسیقی پیروزی پخش شد که خرمشهر شهر خون و قیام را آزاد کرد. حسرت وصف ناپذیری در مردم بود و همه به خیابان امام آمدند و به سمت سبزه میدان حرکت کردند و از آنجا به خیابان نادری که پایگاه سپاه پاسداران بود حرکت کردند، خیلی ها آنجا جمع شدند، هیچکس از این افراد دعوت نکرده بود. و هیچ کس برای این تجمع تبلیغ نکرده بود، اما مردم به صورت خودجوش به خیابان ها ریختند و خوشحالی خود را ابراز کردند.

امام جمعه قزوین گفت: آن موقع ما هرمشهر را آزاد کردیم و خوشحال بودیم، حالا چقدر باید خوشحال باشیم که کربلا آزاد شد؟ حالا به جایی می رسیم که انشاءالله شاهد آزادی بیت المقدس خواهیم بود، کم کم به جایی می رسیم که مکه و مدینه از سلطه نوکران آمریکا و انگلیس یعنی سعودی ها آزاد می شود. به دست سعودی ها و آمریکا آزاد شده است، همان طور که سوریه و عراق آزاد شده اند، این استقلال هر روز در کشورهای اسلامی بیشتر می شود و ما دستاوردهای بیشتری داریم.

وی خاطرنشان کرد: چندین پیروزی تاریخی در لبنان از نظر زمانی با این پیروزی اخیر همراه بوده است که یکی از آن ها عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از جنوب لبنان بود که تقریباً اولین پیروزی مهمی بود که همگان را غافلگیر کرد. به یاد دارم در سال 2000 که این عقب نشینی پخش شد، چه مکان های دیدنی و دیدنی که تا دیروز صهیونیست ها در آنجا بودند توسط مجاهدین و شیعیان جنوب لبنان آزاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: پیروزی بعدی پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در سال 1379 بود، همچنین این پیروزی بزرگی بود که کشتی صهیونیست ها هدایت شد و صهیونیست ها اعتراف کردند که وقتی کشتی ما را هدایت کردند. یعنی ناوگان دیگر، اگر ما داشته باشیم، ملکی ندارد.

“پیروزی مردم لبنان در این روزها انتخابات لبنان بود. در این انتخابات آمریکایی ها تا آنجا که می توانستند برای ایجاد هرج و مرج و اختلاف سرمایه گذاری کردند، بنابراین افرادی که می خواستند به آنها رای بدهند هزینه های زیادی خرج کردند و تلاش کردند.” نزاع، درگیری و اختلافات داخلی در لبنان.

آیت الله عابدینی گفت: سید حسن نصرالله رهبر فرهیخته حزب الله با حکمرانی خوب اوضاع را آرام کرد و از اختلافات و ایجاد وحدت و همدلی جلوگیری کرد و گفت: آرام ترین انتخابات چند دهه اخیر علیرغم شیطنت هایی که بر آن وارد شده، حزب الله بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید