با تزریق بوتاکس برای همیشه با چین و چروک های صورت خود خداحافظی کنید

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806832

اگر بخواهیم خیلی ساده باشیم، بوتاکس چیست؟ می توان گفت که بوتاکس در واقع نوعی سم است که به صورت ضعیف و تزریقی استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اگر شما هم از چین و چروک صورت به خصوص در ناحیه پیشانی، دور چشم، خط خنده و… رنج می برید، برای رفع تمامی این مشکلات یک درمان بسیار ساده وجود دارد که چیزی جز بوتاکس روی پیشانی نیست.

البته علاوه بر بوتاکس روی پیشانی، نوع دیگری از بوتاکس نیز وجود دارد که به بوتاکس زیر بغل معروف است و برای این ناحیه برای بهبود تعریق ساخته شده است.

اگر بخواهیم خیلی ساده این کار را انجام دهیم بوتاکس چیست؟ می توان گفت که بوتاکس در واقع نوعی سم است که به صورت ضعیف و تزریقی استفاده می شود.

کاری که بوتاکس انجام می دهد فلج کردن عضلات ناحیه است. به این ترتیب عضله دیگر نمی تواند حرکت کند و در نتیجه چین و چروک ایجاد نمی شود.

آنچه در مورد بوتاکس زیر بغل نیز اتفاق می افتد، مسدود کردن مواد شیمیایی است. با بستن و غیرفعال کردن این ماده شیمیایی دیگر غدد عرق تحریک نمی شوند و این باعث می شود که فرد بسیار کمتر عرق کند.

می توانید تزریق بوتاکس در پیشانی انجام دهید، بوتاکس زیر بغل و سایر خدمات زیبایی از بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی تهران، کلینیک دکتر زمانی; نمونه کارها از این مرکز زیبایی در مورد خدمات مختلف زیبایی را می توانید در وب سایت این مجموعه بیابید www.zamani.clinic دیدن

با تزریق بوتاکس چین و چروک های پیشانی را از بین ببرید

علاوه بر افزایش سن، یکی از مهم ترین دلایل ایجاد چین و چروک، حرکت عضلات در نواحی مورد نظر است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به صحبت با چشم و ابرو دارید، به احتمال زیاد با چین و چروک پیشانی و چروک دور چشم و غیره مواجه شده اید. یکی از بهترین راه ها برای کنترل این مشکل استفاده از بوتاکس روی پیشانی است. در این روش ماهیچه های این ناحیه با تزریق بوتاکس فلج می شوند و نمی توانند حرکت کنند. بنابراین، دیگر چین و چروک های افقی را نمی بینیم و خط عمودی روی اخم نمی تواند ظاهر شود.

البته بوتاکس برای رفع چین و چروک های ریز و سطحی نیز موثر است اما برای چین و چروک های عمیق و بزرگ باید از روش های دیگری استفاده کرد. ذکر یک نکته مهم در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه محل انجام هرگونه کار زیبایی مانند بوتاکس فقط در کلینیک های پزشکی و توسط پزشک می باشد و در آرایشگاه ها و همه جا به جز مطب انجام می شود. یا کلینیک محصولات پزشکی و آرایشی معتبر ممنوع و بسیار خطرناک هستند. پس بهترین کار این است که این خدمات را در کلینیک های معتبر زیبایی مانند کلینیک دکتر زمانی دریافت کنید تا بتوانید با خیالی آسوده از بهترین خدمات و بهترین مواد با کیفیت استفاده کنید و پوستی جوان و شاداب و بدون چروک داشته باشید.

تزریق بوتاکس بهترین راه برای خلاصی از تعریق زیاد است

بجز بوتاکس پیشانی و برای از بین بردن خطوط و چین و چروک صورت بوتاکس کاربرد مهم دیگری نیز دارد که بوتاکس زیر بغل می باشد. برخی افراد از تعریق زیاد رنج می برند و همیشه خیس بودن لباس هایشان علاوه بر ناراحتی، گاهی آزارشان می دهد. اما علم به این دسته از افراد رسیده است و می توانند تا حد زیادی با کمک بوتاکس زیر بغل از این مشکل خلاص شوند. مجدداً توصیه اکید می کنیم که این خدمات فقط در کلینیک های زیبایی و مطب پزشک انجام شود و آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به هیچ وجه محلی برای انجام این کارها نیستند. توصیه ما به شما در این زمینه این است که از خدمات با کیفیت کلینیک زیبایی دکتر زمانی استفاده کنید تا به راحتی از شر این مشکل خلاص شوید.

دکتر. کلینیک زمانی بهترین کلینیک زیبایی در تهران

همانطور که گفته شد دریافت خدمات زیبایی مانند تزریق بوتاکس در آرایشگاه ها بسیار خطرناک است و می تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. زیرا آرایشگاه ها بر خلاف کلینیک های زیبایی فاقد پزشک متخصص و محیط بهداشتی هستند. در حال حاضر بهترین و برترین کلینیک زیبایی در تهران که می توانید بهترین خدمات زیبایی را از این مرکز دریافت کنید، کلینیک دکتر زمانی است که دارای پزشکان متخصص و امکانات پیشرفته می باشد. می توانید به نمونه کار کلینیک دکتر زمانی در سایت مرکز مراجعه کنید www.zamani.clinic دیدن

دیدگاهتان را بنویسید