پای مرغ، قاتل چین و چروک و آکنه روی صورت!


ساعت: 09:41
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884083

حلما فاطمی گفت: کلاژن، پروتئین و کلسیم مورد نیاز بدن برای جوانی و زیبایی در پای مرغ وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حلما فاطمی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: فواید مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست، بلکه برای پوست به ویژه زیبایی و زیبایی بسیار مهم است. جوانی است و در واقع یک عامل سفت کننده پوست ضد چروک است.” .

وی ادامه داد: کلاژن ماده ای است که برای جوانی پوست مهم است و در واقع هزینه های زیادی که برای رفع چین و چروک پوست انجام می شود مربوط به تزریق این ماده است.

فاطمی افزود: کلاژن، پروتئین و کلسیم مورد نیاز بدن برای جوانی و زیبایی در پای مرغ وجود دارد.

این متخصص گفت: پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و از همه مهمتر کلاژن است که با مصرف آن در واقع از نظر قدرت و زیبایی بدن شما را تامین می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.

وی گفت: پای مرغ سرشار از کلاژن است که به پوست در بازسازی سلولی کمک می کند، انعطاف پوست را افزایش می دهد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

فاطمی ادامه داد: خوردن پای مرغ به دلیل داشتن کلاژن بالا باعث نرمی و لطافت پوست می شود و چین و چروک هایی مانند خطوط چشم و چروک های پیشانی را که نشانه پیری زودرس است کاهش می دهد.

این متخصص با بیان اینکه پای مرغ در از بین بردن جای آکنه موثر است، می افزاید: کلاژن موجود در این محصول غذایی، جای جوش را از بین می برد و از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند.

وی بیان کرد: کلاژن، پروتئین و آلبومین موجود در پای مرغ بهبود زخم را تسریع می کند و دستور العمل بسیار موثری برای تقویت استخوان است.

فاطمی تاکید کرد: افرادی که شکستگی استخوان دارند و روند بهبودی آنها طولانی می شود باید سوپ ران مرغ را در برنامه غذایی خود بگنجانند زیرا این غذا باعث افزایش قدرت مفاصل می شود.

وی ادامه داد: بانوان کدبانو می توانند پای مرغ را به صورت ژل تهیه کرده و در انواع غذاها استفاده کنند.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: اگر به فکر سلامتی و زیبایی خود و خانواده خود هستید، حتما پای مرغ را در سبد خرید قرار دهید و در آشپزی استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید