چین و چروک های سالخوردگی از روی استکبار نمایان است

زمان: 18:42
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777885

سرلشکر حسین سلامی گفت: چهره استکبار فرو ریخت ، چین و چروک های پیری در چهره استکبار دیده می شود ، آنها را می بینید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سرلشکر سلامی در جریان بازدید و ارزیابی توان رزمی یگان عملیاتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، ضمن تبریک ولادت پیامبر بزرگوار و باشکوه و هفته وحدت ، گفت: سلیمانی تصریح کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استان کرمان سرزمین مردمانی نجیب و شریف است و در هر نقطه از آن عطر مطبوع وجود پادشاهی و هزاران شهید والامقام و در رأس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی ، می درخشد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه جا این عطر جویندگان علم و معنویت را نوازش می دهد و همه جوانان این کشور ادامه این شهدای سرافراز به ویژه ملت روشن بین ایران محسوب می شوند. ” “

سرلشکر حسین سلامی ادامه داد: وقتی خطوط مایل ، مصمم ، مصمم و محکم شما برادران بسیجی عزیز را در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی در هر جبهه و دژ می بینیم ، نشاط و سرزندگی معنوی پیدا می کنیم.

این مقام گفت: “کمتر از تعداد شما عزیزان در این میدان عاشورا ، این یک واقعیت فوق العاده بود و باشکوه ترین حماسه آفرینش خلق شد.”

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر یک از شما عزیزان ستون محکمی برای حفظ بنای عظیم اسلام و انقلاب در این سرزمین هستید.

وی افزود: شما زمینه جهاد را از بین همه تنش های مختلف این دنیای پیچیده ، دنیای شیاطین ، انتخاب کرده اید که مکارانه سعی می کنند قلب و ذهن جوانان ما را از اسلام و ایمان منحرف کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به تفسیر امیرالمومنین (ع) که گفته است “کسانی که لباس جهاد می پوشند ضامن عزت ، بقا ، امنیت و آرامش مسلمانان هستند” توضیح داد: شما اهل آزادی و آزادی ، حفاظت از ناموس ، حفاظت از استقلال و اگر شخصی ، به گفته امیرالمومنین (ع) ، لباس جهاد را در آورد ، خداوند این جامعه را با لباس ذلت می پوشاند ، بنابراین شما مظهر عزت و سربلندی هستید. برای ملت عزیز ایران

این مقام مسئول گفت: هیچ ملتی را نمی توان بدون یک جوان وفادار ، راست قامت و باثبات رها کرد ، به ویژه کشوری سرافراز مانند ایران که در شرق و غرب جهان توسط جبهه های متراکم شیاطین احاطه شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گام های محکم و قلب های قوی و مطمئن شما روحیه مقاومت را در جهان اسلام گسترش داده و حقیقت مقاومت را مانند رودخانه های به هم پیوسته جریان داده است.

این مقام مسئول افزود: دشمن شما را یک به یک می بیند و وقتی این عزم و تلاش بالا و این افق های دور ، این قله های بلند دانش و انسانیت و شجاعت و مقاومت را می بیند ، وقتی این مجسمه های زنده ایمان و معنویت را می بیند ، حساب می کند. مطمئناً راهی برای نفوذ به این سرزمین نمی بیند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما برای وجود شما زنده اند ، شما حامل ماموریتی هستید که رهبر بزرگ انقلاب به شما محول کرده است.

وی افزود: اگر امروز در همه نقاط سرزمین های اسلامی می بینید ، امپراتوری های به ظاهر بزرگ به خاطر شما عقب نشینی می کنند ، آنها برنگشته اند تا موقعیت خود را برای ما مشخص کنند ، اما امروز عجله دارند ، گیج و گیج شده اند. ما می بینیم که آنها به وضوح عقب نشینی می کنند.

سرلشکر حسین سلامی تاکید کرد: “این موضوع فقط در افغانستان نیست. چهره استکبار فرو ریخته است. چین و چروک های پیری در چهره استکبار دیده می شود. آنها را می بینید.”

این مقام مسئول با اشاره به آخرین آیه سوره حج گفت: “شما باید در راه خدا جهاد کنید ، خدا شما را انتخاب کرده است.” امروز در این میدان کوچک عظمت خود را نشان دادید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کار زیبایی که آمادگی گسترده ای از خود نشان داد و نشان دهنده مهارت ها و تلاش مداوم فرماندهان و خود شما بود که با مهارت های تاکتیکی موفق به خلق صحنه های زیبا شدید.

سردار حسین سلامی با اشاره به جذابیت کار یگان عملیاتی شهید سپهبد شهید حاسم سلیمانی ، گفت:.

در پایان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان که یاد سردار بزرگوار حاج حاج قاسم سلیمانی و همکارانش در ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت قدردانی کرد. و برادران و خواهران عزیزم ، از شما و همچنین دیگر خدمتگزار مسئول این یگان و فرمانده گردانها و لشکرها و هر یک از شما ، برادران بسیجی و خانواده های عزیزتان که مشتاق هستید امانت الهی را به ما بسپارید سپاسگزارم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید