با تصویب قانون اساسی جدید ، ما به اجرای نظام دموکراتیک ادامه می دهیم

زمان: 14:11
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776848

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان ، مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون بسکتبال ، بوکس ، کوهنوردی و کبدی برای تصویب آیین نامه ها و دستورالعمل های اساسنامه جدید برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون بسکتبال ، کبد ، بوکس و کوهنوردی با حضور مهدی علی نژاد ، معاون توسعه مسابقات قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش به منظور تصویب آیین نامه و طبق دستورالعمل جدید.

این آیین نامه ها و دستورالعمل ها برای برگزاری جلسات سالانه ، انتخاباتی و فوق العاده و اتخاذ تصمیمات قانونی برای حمایت از عملکرد فدراسیون ها در اساسنامه آمده است.

علی نژاد در این جلسات فوق العاده گفت: اساسنامه و مقررات جدید فدراسیون ها گامی بزرگ است تا بتوانیم به سمت حکمرانی خوب حرکت کنیم. در این قانون اساسی ، ما سعی کرده ایم بیشتر منطبق با قوانین بین المللی باشیم و یک سیستم دموکراتیک تر را پیاده کنیم.

وی افزود: در این اساسنامه ، هیئت های ورزشی به عنوان سازمان های مردم نهاد شناخته می شوند و محدودیت های قبلی دیگر در آنها لحاظ نمی شود. بازنشستگان دیگر از شرکت در انتخابات منع نشده اند.

علی نژاد گفت: امیدوارم به زودی انتخابات این چهار فدراسیون را برگزار کنیم. با توجه به اینکه سال به بازی های آسیایی منتهی می شود ، باید هر چه زودتر تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شود تا مشکلی در بحث آمادگی تیم ایجاد نشود.

در پایان ، اعضای چهار مجمع اساسنامه جدید را با حداکثر آرا تصویب کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید