با حداقل هزینه به سلامت روان و شادابی دست یابید

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801388

دستگاه های پوشیدنی مانند ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند می توانند قدم های شما را بشمارند و ضربان قلب شما را کنترل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 1فناوری را به برنامه تناسب اندام خود اضافه کنید

نمی توانید یک دوست تمرینی پیدا کنید؟ مورد آزار و اذیت قرار نگیرید. در عوض، یک مربی تناسب اندام دیجیتال را در نظر بگیرید. دستگاه های پوشیدنی مانند ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند می توانند قدم های شما را بشمارند و ضربان قلب شما را کنترل کنند. اکثر مدل ها حتی ضربان قلب و عادات خواب شما را اندازه گیری می کنند.

آیا شما یک اسپیکر هوشمند مانند الکسا دارید؟ سپس به مربی شخصی خود دسترسی 24 ساعته دارید. این دستیارهای صوتی واقعا می توانند به شما در مدیریت سلامتی خود کمک کنند. به تمرینات قلبی سریع و موثر و تقویت مرکزی فکر کنید. به احتمال زیاد برنامه های ورزشی مورد علاقه شما روی اسپیکر هوشمند شما قرار دارند. بسیاری از این تمرینات به شما این امکان را می دهد که سرعت خود را تنظیم کنید، استراحت کنید و موسیقی خود را انتخاب کنید.. آموزش زبان آلمانی

و این تمام نیست. بلندگوی هوشمند شما همچنین می تواند شما را در جلسات مدیتیشن هدایت شده راهنمایی کند.

اگر حمل کنیم یا بلندگوی هوشمند یا بودجه شما در دسترس نباشد چه؟ برای مشاوره می توانید به تلفن خود اعتماد کنید. برنامه های تناسب اندام عالی برای تقریباً هر ورزشی که فکرش را بکنید وجود دارد. بسیاری از این برنامه ها رایگان هستند و فرصت های یادگیری را با تجهیزات کم یا بدون تجهیزات ارائه می دهند. بهترین اداره مهاجرت در تهران

  1. اهداف تناسب اندام را برای خود تعیین کنید که واقعاً به آنها خواهید رسید

جوی توصیه می‌کند: «اگر مبتدی هستید، به‌راحتی به تناسب اندام برسید تا خسته نشوید». “با اهداف کوچک و واقع بینانه شروع کنید و به تدریج این نوار را برای خود افزایش دهید.”

فرض کنید هدف شما این است که بیشتر صبح ها 30 دقیقه بدوید یا راه بروید.

  • با 10 دقیقه پیاده روی در اطراف محله شروع کنید.
  • با افزایش سطح تناسب اندام، می توانید سرعت خود را برای پیاده روی سریع افزایش دهید.
  • به سرعت خود ادامه دهید تا زمانی که به آرامی به دویدن ادامه دهید.
  • به یاد داشته باشید که شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن در هنگام یخبندان پیاده روها، با خیال راحت و آهسته بازی کنید.

  1. برای یک تمرین زمستانی مطمئن برنامه ریزی کنید

ورزش در فضای باز می تواند مفید باشد و عضلات و استقامت شما را به روشی جدید به چالش بکشد. اما مراقب باشید و به یاد داشته باشید:

  • مسیرهای یخی و پیاده روها در معرض خطر بیشتری هستند.
  • برای تمرین خود به ساعات روز پایبند باشید تا بتوانید به راحتی یخ را در مسیر خود ببینید.
  • اگر زمین خوردید و نیاز به تماس تلفنی دارید، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند خود را با خود بیاورید.
  1. ورزش را در روز خود بگنجانید

هنوز برای رفتن به یک تمرین کامل آماده نیستید؟ مشکلی نیست شما همچنان می توانید ورزش و فعالیت بدنی را در روز خود بگنجانید. در اینجا چند راه ساده برای خوش اندام شدن در طول روز آورده شده است. اگر در حال حاضر بیشتر این فعالیت ها را انجام می دهید، شروع خوبی دارید:

  • 5 یا 10 دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب در صبح به انجام حرکات کششی فرصت دهید.
  • در زمان استراحت قهوه یا ناهار پیاده روی کنید.
  • هر زمان که می توانید از پله ها بالا بروید.
  • اگر در اطراف زندگی می کنید، از سر کار به خانه بیایید یا اگر از خانه کار می کنید، در پایان روز به پیاده روی سریع بروید.
  • آشفتگی خود را تمیز کنید و چند بار از پله ها بالا و پایین بروید.
  • بیرون با حیوانات خانگی یا کودکان خود بازی کنید.
  • سعی کنید کمی روی میز خود در محل کار یا دفتر خانه خود کشش دهید.

جوی می گوید: برای برداشتن هر قدم کوچکی که شما را فعال تر می کند، تلاش آگاهانه انجام دهید. “این چیزهای کوچک همیشه با هم جمع می شوند!”

  1. در مورد تصمیمات سال نو خود استرس نداشته باشید

جوی گفت: «بسیاری از مردم وقتی زودتر از جاده خارج می شوند، دلسرد می شوند. اما داشتن تعهد به سلامتی در طول زندگی راه حل سریعی نیست.

بنابراین اگر تمرینی را از دست دادید، نگران نباشید. نتایج قابل مشاهده ممکن است زمان ببرد. فقط روز بعد روال خود را دوباره انتخاب کنید. به تلاش برای افزایش انگیزه و متابولیسم خود ادامه دهید.

او گفت: ما نمی توانیم همیشه در تمریناتمان منظم باشیم و این خوب است. “به یاد داشته باشید، ایجاد عادات سالم به زمان نیاز دارد. اما تا زمانی که به تلاش خود ادامه دهید، کارساز خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید