با نصب آفتابگیر کولر آبی 30 درصد صرفه جویی کنید


ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876467

جوادیان زاده مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد با اشاره به صرفه جویی در مصرف آب گفت: هر کولر آبی با سایبان حدود 20 تا 30 درصد می تواند برای صرفه جویی در مصرف آب مفید باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدمهدی جوادیان زاده از کاهش 35 درصدی بارندگی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال حدود 60 میلی متر بارندگی داشتیم و با کاهش آب های زیرزمینی به همین نسبت مخزن کاهش می یابد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد افزود: با وجود اینکه برای حفظ سفره های زیرزمینی کار حفاظتی زیادی انجام شده اما امسال حدود 380 میلی متر مکعب کسری مخزن داشتیم.

وی تامین آب شرب مناطق مختلف را هدف اصلی این سازمان دانست و گفت: سیل اخیر در منطقه ای رخ داد که سفره زیرزمینی وجود ندارد و ورود سفره های آب زیرزمینی تاثیری ندارد.

جوادیان زاده صرفه جویی در حوزه نیروگاه های آبی را یکی از مواردی دانست که هم دستگاه های اجرایی و هم مردم باید در این زمینه تلاش و تلاش زیادی کنند و گفت: هر کولر آبی با سایبان حدود 20 تا 30 درصد است. می تواند برای صرفه جویی در مصرف آب مفید باشد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد از آخرین فعالیت های پلیس و حفاظت محیط زیست در زمینه پیشگیری از حفر چاه های غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: مردم و روستاها بیشترین نفوذ را در این حوزه دارند و می توانند با حفر چاه به خوبی عمل کنند. جلوگیری از غیر مجاز

وی از سلامت آب استان یزد خبر داد و گفت: سلامت آب استان از کیفیت خوبی برخوردار است و دائماً از نظر میکروب بررسی می شود و آب استان از کیفیت و سلامت مطلوبی برخوردار است.

جوادیان زاده گفت: پیگیری پروژه خط دوم انتقال آب استان یزد در حال انجام است و ظرفیت آبرسانی به صنایع چادرملو را دارد و می توانند به عنوان حامل آب به سایر صنایع عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید