کاهش 11 درصدی حجم آب مخازن سدهای تهران/ شرکت آب منطقه ای تهران: شهروندان حداقل 20 درصد صرفه جویی کنند.

کاهش 11 درصدی حجم آب مخازن سدهای تهران/ شرکت آب منطقه ای تهران: شهروندان حداقل 20 درصد صرفه جویی کنند.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آب و برق شرکت آب منطقه ای تهران از کاهش 11 درصدی حجم آب در مخازن سدهای استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این امر ضروری است. شهروندان تهرانی حداقل 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند.

علیرضا ارسطویی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و بارندگی های فروردین ماه در سراسر کشور، ورودی آب به سدهای پنج گانه تهران افزایش یافته است.

و ادامه داد: بر این اساس آب مورد نیاز شهروندان همانند سال های گذشته از منابع آب سطحی، سدها و منابع آب زیرزمینی تامین می شود.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آب و برق شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در حال حاضر حجم کل آب مخازن سدهای پنج گانه استان تهران معادل 423 میلیون متر مکعب است که 11 درصد را نشان می دهد. نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

ارسطویی افزود: همانطور که با همکاری و دوستی مردم تابستان دو سال گذشته را با اندکی بارندگی سپری کردیم، امیدواریم امسال نیز با توجه به تجربه دو سال گذشته تابستان را بدون مشکل سپری کنیم. و همچنین با مدیریت مصرف و اجرای برنامه های اضطراری و کوتاه مدت.

وی گفت: توصیه ما به شهروندان استان تهران این است که حداقل 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند تا در تامین آب دچار مشکل نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید