با نصب پنل های خورشیدی برای مشتریان قزوینی درآمدزایی کنید


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897464

ناصر ظهیری گفت: 1000 خانوار برای نصب پنل های انرژی خورشیدی خانگی در استان شناسایی شده اند که از این تعداد 400 خانوار اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر ظهیری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به اقدام کمیته امداد در موضوع ساخت و ساز مسکن گفت: با توجه به اینکه بحث جهش تولید مسکن یکی از سیاست های دولت است، کمیته امداد نیز بر این موضوع نظارت دارد.

وی افزود: سهمیه تعیین شده برای ساخت و ساز مسکن در مناطق روستایی و عقب مانده استان قزوین ساخت 800 واحد مسکونی در دو سال است که برنامه ریزی شده در سال اول 400 واحد و 400 واحد مسکونی دیگر ساخته می شود. در سال دوم

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به بسته های تشویقی برای کارفرمایان گفت: کمیته امداد در کنار معرفی مشتریان به بانک ها برای وام اشتغال، تعدادی بسته تشویقی نیز برای کارفرمایان در نظر گرفته است.

وی گفت: تولیدکنندگان و کارفرمایان در صورت بکارگیری کودکان تحت حمایت کمیته امداد از وام 100 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد بهره مند می شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به استفاده شرکتی در آبیک سیتی از این طرح گفت: این شرکت با جذب 186 نفر از مددجویان کمیته امداد وام گرفت و از رونق زیادی برخوردار شد.

ظهیری خاطرنشان کرد: بسته تشویقی دیگری برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است. بنابراین در صورت عدم تمایل کارفرما به استفاده از امداد استخدامی، کمیته مددکاری حق بیمه مددجوی شاغل در شرکت را به مدت دو سال می پذیرد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در بحث ایجاد نیروگاه های خورشیدی گفت: 100 پنل انرژی خورشیدی خانگی در مناطق روستایی استان نصب شده و خانواده ها از این محل درآمد مطمئن و پایداری کسب می کنند.




معافیت ۱۱ هزار مشترک از حق توزیع گاز

این مسئول گفت: 400 پنل خورشیدی دیگر در استان نصب می شود و به همین منظور در اردیبهشت و خرداد امسال خانه های دارای امکان نصب پنل خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: 1000 خانوار برای نصب پنل های انرژی خورشیدی خانگی در استان شناسایی شده اند که از این تعداد 400 خانوار اجرا می شود.

ظهیری خاطرنشان کرد: بر اساس اجرای بند «ی» تبصره 8 قانون بودجه سال 1401، مشترکین تحت حمایت کمیته امداد که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت و تخفیف در هنگام پرداخت بهای برق بهره مند می شوند. ، آب و گاز.

وی بیان کرد: ۷۳۷ خانوار برای رعایت الگوی مصرف آب از پرداخت بهای آب مصرفی معاف هستند و ۱۱ هزار و ۳۷۳ خانوار نیز مشمول تخفیف قیمت گاز مصرفی هستند.

مدیرکل کمیته همیاری استان قزوین در پایان گفت: همچنین ۲ هزار و ۶۹۵ خانوار به دلیل رعایت الگوی مصرف از تخفیف در پرداخت هزینه برق مصرفی برخوردار شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید