پرداخت وجوه خرید پنل خورشیدی به مشتریان خراسان شمالی/ لزوم انتقال گردش مالی صنایع استان به سیستم بانکی


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884407

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان اعلام کرد؛

علی اصغر هدایتی گفت: پرداخت تسهیلات بند ب تبصره 16 جزء 1 و 2 با هدف خرید پنل خورشیدی برای مشتریان و همچنین طرح های تولیدی برای ایجاد اشتغال در دستور کار سیستم بانکی کشور قرار دارد. استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر هدایتی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک گفت: در سال جاری سهمیه پرداخت تسهیلات بند ب تبصره 16 جزء 1 با کارمزد چهار درصد برای دفاتر معاونت استانی است. کمیته و مراقبت اجتماعی 4500 میلیارد ریال است.

هدایتی گفت: این سهمیه در سال گذشته دو هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: طی انعقاد تفاهم نامه با ادارات بهزیستی و کمیته بهزیستی استان، این تسهیلات برای خرید پنل های خورشیدی پنج کیلوواتی بین مشتریانشان توزیع می شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی همچنین به ابلاغ تسهیلات اشتغالزایی در بند ب تبصره 16 بند 2 اشاره کرد و گفت: امسال سهم خراسان شمالی در این اطلاعیه 13 هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: این تخفیف اشتغال شامل تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش است که شارژ آن چهار درصد است.

هدایتی گفت: این تسهیلات توسط شش بانک عملیاتی برای طرح های تولیدی و اشتغالزایی توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز تخصیص مشاغل در استان آغاز نشده است.

در ادامه این مقام مسئول به سفر اخیر رئیس جمهور به خراسان شمالی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر نظام بانکی استان متعهد به پرداخت 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های مصوب شد.

وی در ادامه گفت: پرداخت وجوه مذکور از محل منابع داخلی بانک های موجود استان تامین و توزیع می شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه گردش مالی صنایع بزرگ و همچنین فروشگاه های زنجیره ای فعال در استان به سیستم بانکی استان واریز نمی شود، پرداخت وجوه مذکور به متقاضیان پرداخت می شود. تسریع خواهد شد.

هدایتی گفت: در حال حاضر به صورت مستمر در جهت تحقق این مشکل تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید