بانک های خصوصی در صورت اختلال در سیستم گردش مالی استان قزوین تعطیل می شوند


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884974

میشم پیله فروش گفت: بر اساس مصوبه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، شعب بانک های خصوصی که فعالیت آنها موجب اختلال در نظام و حرکت مالی استان می شود باید به دستگاه قضایی ارجاع داده شوند و در صورت عدم اخطارها به دستگاه قضایی معرفی شوند. جدی گرفته شود، آنها باید بسته شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ میشم پیله ظهر امروز (شنبه) در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که در محل اتاق جلسات استانداری برگزار شد، گفت: عدم توجه بانک های خصوصی به اجرای بخشنامه های ابلاغی بانک مرکزی و خروجی» عملکرد آنها بر بخش تولید تأثیر گذاشت، به طوری که بانک های خصوصی به جای جذب و ارائه تسهیلات در استان، سرمایه خود را از قزوین خارج کردند.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، شعب بانک های خصوصی که فعالیت آنها مخل نظام و حرکت مالی استان است، باید وارد دستگاه قضایی شده و در صورت عدم تذکر، تعطیل شوند. جدی گرفته شده است.

فعالان بخش تولید نباید به خدمات بانکی متکی باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین استفاده فعالان حوزه تولید را با روش های دیگر برای تامین منابع مالی برشمرد و گفت: فعالان حوزه تولید برای تامین منابع مالی تنها به تسهیلات بانکی متکی نباشند و این اقدام اشتباهی است.

این مسئول در پایان گفت: اقدام و حمایت در خصوص شرکت های دانش بنیان زیر نظر کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و دبیر پارک علم و فناوری استان پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید