بدهی سازمان بیمه اجتماعی به بانک اجتماعی کارگران تهاتر شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب در استان خراسان شمالی و بازدید از شعب بانک ها و گفتگو با مشتریان استان، ضمن خیرمقدم از فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از سال 1394 بعدا امکان بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک رفاه کارگران را نداشت و به همین دلیل بدهی این سازمان به بانک افزایش چشمگیری پیدا کرد. به 88 هزار میلیارد تومان رسید. این میزان بدهی باعث شد تا بسیاری از منابع بانک به دلیل قوانین و مقررات بالادستی نتواند وارد چرخه ارائه خدمات شود و مشکلات زیادی را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه از حدود دو سال قبل بانک رفاه کارگران با جدیت تمام اقدامات لازم را برای وصول بدهی این بانک از سازمان تامین اجتماعی دنبال می کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری سازمان تامین اجتماعی 88 هزار تومان میلیارد تومان از این بدهی تسویه شد و دولت باید با واگذاری سهام سازمان تامین اجتماعی را تهاتر کند و بر این اساس مصوب شد که سهام مذکور با بدهی سازمان به بانک رفاه کارگران تهاتر شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: با تهاتر بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک، زمینه توسعه فعالیت های بانک در حمایت از تولید و اشتغال در کشور فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید