برای جلوگیری از خرابی ها باید از سوی دستگاه های مسئول اقدام شود


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809389

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه دستگاه های ذیربط در پیشگیری از منکرات باید قاطعانه برخورد کنند، گفت: اگر جلوی بی حجابی گرفته نشود و از سوی مردم و مسئولان اقدام نشود، تا چند ماه آینده نمی توانیم کاری انجام دهیم. «بیایید برای این معضل اقدام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام سمنان گفت: همه مردم ایران اسلامی صاحبان انقلاب اسلامی هستند. آنها در 22 مارس که یک جشن ملی است، در زمان باخمن نمایش بزرگی را علیه دشمنان اجرا کردند.

متیو با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کنونی گفت: دشمنان با تحریم و فشار اقتصادی سعی در صدمه زدن به این انقلاب دارند و سلطنت طلبان در این راه هزینه های زیادی کرده اند اما باز هم مردم ایران. «آنها نشان داده اند که در کنار انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه سمنان با اعلام اینکه امروز روز حماسه مردم تبریز قبل از انقلاب بود، تصریح کرد: مردم تبریز در سال 57 به یک انقلاب شکوهمند رسیدند.

وی با اشاره به تشییع باشکوه سردار مهدوی نژاد در چند شهر مختلف گفت: سردار شهید مهدوی نژاد از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس بود، شهیدی که درس بزرگی بگیرد.

متی با بیان اینکه مردم سمنان بسیار قدردان هستند، گفت: مردم سمنان و سوره و مردم استان کوم با حضور در مراسم تشییع این شهید نشان دادند که شهدا برای آنها جایگاه والایی دارند و این نشان از احترام به شهدا و فرماندهان بزرگ کشورشان.

امام جمعه سمنان آمادگی همه مردم و مسئولان را از مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: در سخنانی اخیر مقام معظم رهبری فرمودند که در جنگ ترکیبی دشمن هستیم و باید آماده دفاع و دفاع باشیم. ضد حمله

وی با بیان اینکه هجمه های دشمن در جشنواره ای به نام مبارکه فجر دیده می شود، تصریح کرد: دشمن در شرایطی وارد بحث فرهنگی این جشنواره بزرگ شد که هنرمند ما با پوشش ها و گریم های نامتعارف خود در این مراسم باید مورد بازدید و تبلیغ این ضدها قرار گیرد. اقدامات فرهنگی دشمن. مردم باید هوشیار باشند و در این زمینه اقدام کنند.

مطیعی با اشاره به اینکه نهی از منکر این فریضه نباید ترک شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد منکر جای خود را به معروف کند، نباید اجازه داد که امر به معروف جای خود را بگیرد و اگر این احکام باشد، دعای خیر نمی شود. برآورده شد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دستگاه های مربوطه در امر پیشگیری از منکرات باید قاطعانه برخورد کنند، افزود: اگر جلوی بدحجابی گرفته نشود و از سوی مردم و مسئولان اقدام شود، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. چند ماه آینده. «معضل این است که اقدامی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید