برای حل مشکلات مالی به کمک رابین هود نیاز دارم!/ به شعارها و افسانه ها توجه نمی کنم


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902418

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: باید مثل رابین هود پول جمع کنم تا مشکلات فدراسیون حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور درباره موفقیت در آخرین مسابقات جهانی گفت: در مسابقات جهانی چک شرکت کردیم. برای اولین بار، رتبه دختران ما از 11 به 8 بهبود یافت. رکورد پسران ما خیلی خوب بود و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مدال بگیریم.

سهرابی با اشاره به وضعیت مهسا جاور گفت: یک مادر وقتی فرزندش را به دنیا می آورد و بلافاصله شروع به تمرین می کند می تواند تشخیص دهد که کار چقدر سخت است. معلوم است که او کار سختی انجام داده است. او بلافاصله وارد مسابقه شد و در فینال با برتری زیاد نسبت به رقیب خود پیروز شد و مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. جاور را حتما در بازی های آسیایی خواهید دید و با مدالی که می گیرد شاید در المپیک هم خودش را ثابت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص جدایی بهمن نصیری از قایقرانی ایران و اینکه آیا ورزشکاری داریم که شرایط نصیری را داشته باشد، گفت: نصیری همچنان ورزشکار ماست و به او افتخار می کنیم. او پاسپورت آذربایجانی گرفت اما ملیتش هنوز ایرانی است. شک نکنید ورزشکاران دیگری در سال آینده به رکورد نصیری خواهند رسید. همانطور که نصیری جایگزین محسن شادی شد، ورزشکاران دیگری نیز می توانند جای بهمن را بگیرند.مطمئنا امیرحسین محمودپور نشان داده است که با رکوردی که به ثبت رسانده می تواند به عنوان یک سبک وزن روی سکو قرار گیرد. رضوانی ورزشکاری است که با وزنه سنگین کار می کند. هرچند نمی توانم بگویم که می تواند جای نصیری را بگیرد.

سهرابی در خصوص بودجه فدراسیون ها گفت: قایقرانی به قدری منسجم است که توجه نکردم چند درصد از بودجه می گیرم. دوستان کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش باید کمکم کنند یا مثل رابین هود پول برداشت کنم تا مشکل خانواده ام حل شود؟ هنوز آنقدر بیکار نشده ام که به درصدها فکر کنم. من از روزی که به فدراسیون آمدم بدهکار بودم اما خانواده ام نیازی به اطلاع از این مشکلات ندارند.

وی تاکید کرد: در 3.5 سال گذشته به جز دوستان صمیمی که خارج از سیستم قایقرانی بودند، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک هیچ کمکی به فدراسیون قایقرانی نکرده است. من اصلاً نمی‌خواهم به دوستان انگیزه بدهم که در 6 ماه باقی مانده از 4 سال اول به من کمک کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: من اصلا به شعار و افسانه توجهی ندارم. مدیر با آنچه که دارد برنامه ریزی می کند. وقتی کسانی که در این 3 سال و نیم کمک نکردند، من هم به آنها توجه نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید