برخی از جوایز غیرقانونی هستند، اما افشای آنها اخلاقی نیست.


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835100

نامه فیفا به فدراسیون ملی را دیدم اما نمی توانم محتوای آن را فاش کنم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد خارج از مصوبه هیات مدیره و اساسنامه جایزه گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد سراج یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: من همیشه مسئول بوده ام اما عذرخواهی می کنم، دلگرمی ما به شما رسانه هاست و اگر رسانه ها نبودند کار زیادی نمی توانستیم انجام دهیم.

وی در خصوص افشای پاداش هایی که پرداخت شده و گفته می شود در فدراسیون فوتبال تایید شده است، گفت: قبلا هم گفته بودم آنچه مسلم است این است که همه کارمندان و اعضای هیئت مدیره و کارکنان فدراسیون فوتبال از حقوق، پاداش و حق جلسه خوشحال هستند. و برخی افراد خارج از بورس و خارج از مصوبه هیات مدیره و آیین نامه جوایز پول دریافت کردند که غیرقانونی است و البته افشای این موضوعات در رسانه ها غیراخلاقی بود و نباید اتفاق می افتاد.

وی همچنین تاکید کرد که این رویه نیاز به اصلاح دارد. ما از هیچ‌کدام از پرداخت‌هایی که خارج از چارچوب بود اطلاعی نداشتیم، اما آنهایی که در داخل بود قطعاً مورد تأیید هیئت مدیره بود و همه دست اندرکاران این حق جلسه، حقوق و پاداش را دریافت کردند و این خلاف قانون نبود.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم حضور عزیزی هادم در جلسه کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.

سراجی در پاسخ به این سوال که سوال توقف چقدر صحت دارد؟ وی گفت: اجازه دهید از طریق فدراسیون فوتبال به این سوالات پاسخ داده شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فوتسالیست ها پول نگرفته اند و معترض هستند و تعدادی از افراد فدراسیون جوایز نجومی دریافت کرده اند، آیا این منافاتی با اخلاق حرفه ای ندارد؟ او گفت: «من هم از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی دانم که آیا آنها از فوتسالیست ها حقوق نگرفته اند یا خیر.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه در بسیاری از موارد در فضای مجازی مطالبی را مطرح می کند اما در جمع خبرنگاران اظهار بی اطلاعی می کند، اذعان داشت: اختلافات مالیاتی ربطی به فوتبال ندارد، مشکلات و مالیات وجود دارد. تعهدات به تعویق افتاده است. اما چیزی که گفتم این است که من طرفدار فوتبال هستم، باید اصلاحش کنم و بگویم طرفدار فوتبال هستیم، چون رسانه ها، نمایندگان مجلس، هواداران فوتبال و پیشکسوتان برای فوتبال ایستاده اند و من درستش می کنم. .

سراج در پاسخ به این سوال که چگونه یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با نامه فیفا آشنایی ندارد؟ با این حال، یک تقسیم کار وجود دارد. من با نامه آشنا هستم و پاسخ ارسال شد، اما در حیطه صلاحیت من نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید