برخی مدعی هستند که بهاری مدیرعامل یا مربی است. من دنبال کت و شلوار نیستم / می خواهیم تراکتور 2 بسازیم

ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793446

دفاع کودکان 17 تا 18 ساله از ناموس و غیرت فوتبال آذربایجان مقابل تیم میلیاردی استقلال

مربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: انتظار ما این است که برای تماشای فوتبال بچه های ما بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید بهاری سرمربی نود ارومیه پس از شکست 90 ارومیه مقابل استقلال در ضربات پنالتی گفت: به رسانه ها خسته نباشید می گویم. آنها طوری رفتار می کنند که به تیم ما ظلم کرده اند و فعالیت آنها به چشم نمی خورد. من آنها را دسته مریزاد می نامم.

وی افزود: ابتدا این برد را به تیم خوب استقلال تبریک می گویم. خدای نکرده همچنان موفق باشند. درست است که تیم ما ضعیف و از نظر مالی غیرقابل مقایسه است اما قول دادیم حریف آسانی برای استقلال نباشیم. امروز به بچه های 90 ارومیه ای افتخار می کنم بچه هایی که 17-18 سال دارند و در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل تیم میلیاردی استقلال از ناموس و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند. از این نظر به خودم هم افتخار می کنم. بازی واقعا سخت بود. اگر تجربه نداشتیم می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

بهاری گفت: در نیمه اول عادی بود. چون بچه های ما با شرایط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. برنامه ریزی کردیم که اگر در نیمه اول بر تنش و استرس غلبه کنیم، در نیمه دوم روند به نفع ما باشد. در نیمه دوم سیستم را تغییر دادیم و توانستیم به گل اول مسابقه برسیم. نکته ای که دوست داشتیم؛ بعد از گل اول تا دقیقه 88 بازی مقابل استقلال را کنترل کردیم. اما در آن دقایق فشار آوردند و به تساوی رسیدند.

سرمربی 90 ارومیه گفت: به هر حال باز هم به استقلالی ها تبریک می گویم. تیم خوب 90 ارومیه در این یکی دو سال واقعا افسرده بود. واقعا دلم می سوزد که در باشگاه کارهای اصولی زیادی انجام دادیم. در سال 1990 این باشگاه را به عنوان یک مدرسه فوتبال ایجاد کردیم. من عاشق دیدن این چیزها هستم. از دیروز عده ای در این فکر هستند که بهاری مدیر عامل است یا مربی، مشکل فوتبال ایران حل شده است؟ آیا چنین چیزی در ساختار سازمان لیگ امکان پذیر است؟

وی افزود: با آبروی یک تیم شهرستانی بازی می کنیم. وقتی سوال می پرسیم باید خودمان را بفهمیم. با توجه به کارت صادر شده از اول فصل مربی هستم. و من افتخار می کنم. در این زمینه نیاز بود. من دنبال کت و شلوار و اعتبار مدیریت نیستم، دنبال خدمت هستم. از دیروز تمرکز تیم ما روی این چیزها و این چیزها است، انتظار داریم بیایند و فوتبال بچه هایمان را تماشا کنند. از این بابت ناراحت کننده است، اما مهم نیست. تلاش می کنیم امسال به لیگ یک برگردیم و بر همین اساس به لیگ برتر صعود کنیم تا با تراکتور آذربایجان تراکتور 2 را تشکیل دهیم و نوید روزهای خوبی را برای فوتبال آذربایجان بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید