ما می خواهیم دوباره تاریخ بسازیم

ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799270

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان می گوید برای تبدیل شدن به نسلی شگفت انگیز در فوتبال بانوان هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ملیکا متولی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: نزدیک به 9 ماه است که در اردوهای ثابت تیم ملی حضور داریم و تمرینات خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم. خوب و حرفه ای هستند و موفق شدیم برنامه هایی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود را در شرایط خوبی اجرا کنیم و به بالاترین سطح آمادگی برسیم.

وی درباره حریفان تیم ملی نیز گفت: کادر فنی ما در حال آنالیز فیلم های هند، چین و چین تایپه است. بدون شک تیم ها برای رسیدن به این مسابقات تلاش زیادی می کنند چرا که سطح این مسابقات بالاست اما انگیزه و قدرت بالایی هم داریم. به هماهنگی خوبی رسیده ایم و در شرایط روحی و جسمی خوبی هستیم.

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان افزود: با توجه به اینکه 12 تیم برتر آسیایی در این رقابت ها حضور دارند و همه به این موضوع واقف هستند که کار سختی در پیش داریم اما هدف ما در این دوره از مسابقات این است که تاریخچه فوتبال زنان: «و ما می‌خواهیم بار دیگر قدرت فوتبال زنان ایران را در آسیا نشان دهیم و از این طریق تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نسلی فوق‌العاده باشیم.

این متولی در پایان با اشاره به حمایت های فدراسیون فوتبال بانوان در حوزه بانوان گفت: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. با توجه به اینکه از سال 90 در رده های مختلف تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشتم، حمایت فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته بی سابقه بوده است. سعی خواهیم کرد با حمایت روزافزون و تلاش مستمر پاسخگوی زحمات کارکنان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید