ما باید بتوانیم از جوانان متوهم مدافع انقلاب بسازیم


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916513

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

علی محمد اکبری گفت: باید بتوانیم این جوانان فریب خورده را مانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی مدافع انقلاب و مدافع حرم کنیم، شهید حاج حسین همدانی در فتنه 88 با یک میلیون نفر در خیابان گفت: که ما باید آنها را تحمل کنیم. تا بسیاری از آنها به دروغ خود پی ببرند و خود را از شورش ها جدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه دیدار روحانیون با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تشریح صحیح مشکلات اخیر، اظهار داشت: در سال 1385 به دلیل مشکلات و معضلاتی که در این مدت وجود داشت، باید به آن اشاره کرد. افرادی که این روزها در صحنه ها فریب خوردند، همان جوانانی هستند که فریب خوردند و دشمن هم نیستند.



وی افزود: شهید حاج حسین حمدانی یا شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه تاکید داشتند که باید به عقب برگردیم و این جوانان را نجات دهیم، نجات این جوانان کار بسیج، پایگاه های مقاومت، روحانیت، ائمه جمعه و ائمه جماعت است.

سردار اکبری گفت: باید بتوانیم این جوانان فریب خورده را مانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی مدافع انقلاب و مدافع حرم کنیم، شهید حاج حسین حمدانی در فتنه 88 با جمعیت میلیونی در خیابان گفت که باید آنها را تحمل کن تا بسیاری از آنها به دروغ خود پی ببرند و خود را از وسوسه ها دور کنند.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) افزود: حاج قاسم سلیمانی نیز در مقابل دشمن و داعش توصیه کرد که حمله به دشمن بدون اطلاع آنها، خلاف جبهه جنگ است زیرا ممکن است در بین آنها فریبکاری باشد که جبهه باطل را ترک کند.

اکبری تصریح کرد: کشتن در صحنه نبرد کار آسانی است که با تیر و فشنگ انجام می شود اما نجات مردم کار سختی است، کار ما و روحانیت شما کار بسیار سختی است، ما به هشدارها توجه نکردیم. رهبری و وظایف ما. ما درست انجام ندادیم.

و ادامه داد: شاید مشکل اصلی امروز کشور ما مشکل فرهنگی باشد. در گذشته کار فرهنگی در کشور به درستی انجام نمی شد. در مجلس افرادی که در کمیسیون های دیگر رای نیاوردند به کمیته فرهنگ منصوب شدند و امروز نتیجه را می بینیم.


سردار اکبری گفت: بیشترین بودجه فرهنگی کشور صرف کارکنان ادارات فرهنگی کشور و قسمت کمی از آن صرف کارهای فرهنگی در کشور می شود.


وی بیان کرد: تلاش دشمن به این سمت است که انگ در جامعه شکسته شود و جوانان به سمتی بروند که دیگر بحث حجاب برایشان مهم نباشد، دشمن حرمت را زیر پا گذاشته و آن را عادی کرده است، دشمن استفاده از فرصت ها و آسیب ها که از آن نهایت استفاده را می کنیم.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید