برخی نامه نوشتند و از رهبری خواستند با آمریکا کنار بیایند

برخی نامه نوشتند و از رهبری خواستند با آمریکا کنار بیایند

سرتیپ سپپر گفت: اگر ما تسلیم آمریکا شویم آیا آمریکا به تعهدات خود عمل می کند؟ آیا می توانیم با آمریکایی ها آشتی کنیم، آنها برای نابودی و انقلاب ما برنامه دارند.

سردار سرتیپ محمدحسین سپر با بیان اینکه در سال 1387 اتهامات تقلب از سوی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در کشور ناآرامی ایجاد شد، گفت: برنامه ریزی دقیق دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی و برخی خواص مورد تحلیل قرار نگرفت و نادیده گرفته شد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و پیروزی بزرگی با حضور مردم به نمایش گذاشته شد، گفت: دشمنان این پیروزی را با آسیب دیدند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فتنه 88 محصول اختلاف دو جریان سیاسی در داخل کشور نبود، بلکه این قیام محصول تقابل انقلاب و ضدانقلاب بود. محصول تقابل دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.

وی به اشتراکات تحولات امسال با سال 1387 اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دور هم جمع شده ایم تا با بصیرت و جهاد تبین چرایی وقوع و اتفاقات امسال را توضیح دهیم. هر وقت در مسیر اقتدار و کمال و تکامل قرار می گرفتیم، دشمن شروع به حمله به ما می کرد.

معاونت ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: استقرار دولت سیزدهم انقلاب در کنار سایر نیروها و اطاعت از رهبری، انقلاب و نظام را در یک پرواز بزرگ کمال قرار داده و دشمنان از آن هراس دارند و این امر را به وجود آورده اند. اتفاقی برای ما افتاد، وی گفت: در این حادثه آمریکا در یک جنگ رسانه ای بین المللی به دیوارها و ذهن جوانان ما حمله کرد و برخی از جوانان را تسلیم فریبکاری ها و تهمت های آنان کرد.

سپر خطاب به پدران و مادران، سخنرانان، معلمان و اساتید گفت: به فکر فرزندانمان باشیم و به دنبال دشمنی باشیم و با بصیرت، عمق مشکلات را برای خود بیاموزیم. جوانان ما در این حادثه نیازمند راهنمایی و جهاد تبیینی هستند و جهاد تبیینی از وظایف رهبری است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: وقایع اخیر وزن کشی جهانی بوده است که در یک طرف آن کشورهای اروپایی و غربی دشمنی داشتند و یک طرف کمونیست ها، ضد انقلاب و اقوام متخاصم. و همه جریانات مخالف و امت اسلام بر سر کشور دیگر، اما ما در این بار هستیم، ما در مسابقه جهانی پیروز خواهیم شد.

سپر با بیان اینکه در این جریان شاهد اقدامات دشمنان در برابر این حادثه هستیم، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست اما عده ای به بزرگان کشور نامه نوشتند و از رهبری و مسئولان خواستند تا آمریکا با آمریکا کنار بیایند. با توافقات موافق نیست آیا عمل کرده است؟ اگر ما تسلیم آمریکا شویم، آیا آمریکا به تعهدات خود عمل خواهد کرد؟ آیا می توانیم با آمریکایی ها آشتی کنیم، آنها برای نابودی و انقلاب ما برنامه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید