برداشتن حجاب گواه تسلیم خانواده پهلوی در برابر استعمار جهانی بود

ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922308

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دستور رفع حجاب زنان توسط رضا شاه هاین یکی از بدیهی ترین اقدامات برای اثبات وفاداری و بندگی خاندان پهلوی به استعمارگران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری را آرمان; وی در خصوص سالگرد ننگین رفع حجاب گفت: یکی از موضوعاتی که نوگرایان در مواجهه با فرهنگ و آداب و رسوم غربی به شدت به آن علاقه مند شدند، تغییر شکل پوشش مردان و باز شدن حجاب زنان در جامعه بود. دستور رفع حجاب توسط رضا شاه خان، یکی از بارزترین اقدامات، اثبات وفاداری و بندگی خاندان پهلوی به استعمارگران بود.

وی گفت: قانون بی هویتی برای رفع حجاب و یکپارچگی جامعه اسلامی به شیوه اروپایی اوج سیاست خودخواهانه رضاخان در بی هویتی زنان در یک جامعه به بهانه تمدن و پیشرفت بود، از این رو مهمترین هدف رفع حجاب تخریب فرهنگ اسلامی و ایرانی، مبارزه علنی حکومت پهلوی با دین و معنویت و اثبات غرب زدگی است، لذا رضاشاه ملعون پس از بازگشت از سفر ترکیه و دیدن زنان برهنه این چنینی به تحلیل این اقدام شوم پرداخت. : «اصولاً فرجه و چاکچورها دشمن پیشرفت و ترقی مردم ما هستند»!

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه رفع حجاب رضا هانی توطئه سلطه و استثمار زنان مسلمان است افزود: مهمترین مرکز اجتماعی و تربیتی در اسلام نهاد مقدس خانواده است و خواست دشمنان است. تا سریعتر به هدف شیطانی خود برسند. این نهاد گرانقدر و سرپرست مادر خانواده را هدف قرار داده اند، زیرا می دانند که اگر زن و خانواده از بین برود، بنیان باورها و ارزش های یک ملت از بین می رود، به طوری که هر جا دشمن شعار شعار می دهد. آزادی زن، باید درک کنیم که اهداف خانواده دارای محتوای ضد اسلامی و ضد اسلامی زیادی است.

مقدم ادامه داد: پروژه حذف عناصر مهم فرهنگ ایرانی و اسلامی همواره در دستور کار استعمار بوده و هست و دشمن فعلی با جنگ نرم ماهواره ای و شبکه ها و پیام رسان های بیگانه به وضوح به دنبال تامین آسایش و ابزار برای مردم ماست اما در واقع دشمن هدف از این سرمایه گذاری های هنگفت، ساخت فیلم های سخیف و خیانت آمیز فراوان به زبان ایرانی و ارزانی خدمات ارائه شده، همه اینها فساد خانواده ها و زنان مسلمان ایرانی است نه چیز دیگر.

وی تصریح کرد: تجددگرایان و غربی هایی که در شعار به دنبال «زن، زندگی و آزادی» هستند، در واقع به دنبال زندگی امن و آرامش برای زنان مسلمان نیستند، بلکه با چنین شعارهای فریبنده ای تنها به دنبال برهنگی و دسترسی آسان زنان هستند، بنابراین هیچ کدام از این سلطه جویان نیستند. و افراد شیطان صفت دلسوز و دغدغه زن نیستند و اسلام تنها دینی است که با وضع قانون حجاب و پوشش زنان واقعاً مصونیت زن و احترام و آرامش جامعه را در نظر گرفته است.

این فعال سیاسی یکی از مهمترین اهداف اجرای سیاست تخریب حجاب را گسترش فساد و گسترش بی قانونی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: حذف حجاب رضا هانی در واقع ابزاری است برای نگاه غرب به زنان برای مد نظر قرار دادن زنان. برای تجارت و فروش کالا و نیز ارضای آسان غرایز شهوانی از آنجا ناشی می شود که خانواده مفسد و جنایتکار پهلوی دائماً مانند حیوانات در هم می آمیزند و به شهوانی، شراب خواری، زن ستیزی و غیره می پردازند، اما بینش و ایمان برخی از مسلمانان ایرانی. نگذاشت اسلام و احکام آن فراموش شود و نابود شود.

وی با بیان اینکه در قیام مختلط اخیر دشمن حجاب زنان ما را هدف قرار داد، اظهار داشت: زنان زیادی بودند و هستند که با همین حجاب فاطمی در دنیا پیشرفت زیادی کرده اند و نه تنها حجاب را مانعی نمی دانند. به آنها اما این را بهترین راه برای دوری از قیافه های کثیف عده ای که دل مریض دارند و بدون مزاحمت کار می کنند، می دانند، بنابراین از اتفاق و سیاست شرم آور رفع حجاب پهلوی می توان نتیجه گرفت که دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی همواره به دنبال حذف اسلام و مسلمانی و از بین بردن آنها هستند، حجاب، حیا و نجابت از زنان ایرانی است، پس باید همیشه هوشیار و مراقب این حجاب باشید که میراث فاطمه زهرا سلام الله علیها است. بر او). .

مقدم تصریح کرد: قانون رفع حجاب به بهانه آزادی بیشتر به زنان تصویب شد، اما تنها به ظلم، محدودیت و استثمار بیشتر زنان منجر شد، همچنین با ممنوعیت حجاب از طرف پدر، آنجا نیز وجود داشت. بسیاری از زنان که نمی خواستند مورد تعرض قرار گیرند و مجبور به برداشتن حجاب خود شوند، ماه ها و سال ها از خانه بیرون نمی آمدند و تا روز قیامت این مصیبت را تحمل می کردند، در برابر حضورشان روسفید و سربلند می شدند. حضرت زهرا طاهره (سلام الله علیها).

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با ابراز نگرانی از حجاب و حجاب در جامعه اسلامی اظهار داشت: متاسفانه اجرای قانون حجاب و عفاف مورد غفلت قرار گرفته و علت گسترش بداخلاقی ها و حجاب های ناپسند در جامعه صورت گرفته است، لذا از دولت انقلابی آیت الله رئیسی و شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار داریم دستورات لازم را برای اجرای کامل این قانون صادر و با قاطعیت عمل کنند. مدیران و نهادهای اشتباه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید