بررسی مکانیزم همکاری برای اجرای پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908956

استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی استان اصرار دارند در اجرای طرح زهکشی قرارگاه حاتم در کنار آنها بوده و در اجرای پروژه های بزرگ استان کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی محمد زنگنه در نشست قرارگاه حاتم انبیا با نمایندگان استان گلستان در خصوص آخرین روند پروژه ها در استان گلستان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان آمادگی دارند در اجرای طرح زهکشی قرارگاه حاتم در کنار آنها بوده و کمک کنند. اجرای پروژه های بزرگ در روستاها

استاندار گلستان به پروژه سد نرماب و اجرای مسیر انحرافی آن اشاره کرد و گفت: همچنین آمادگی همکاری مشترک با مجموعه کمپ حاتم در سد چایلی وجود دارد.
زنگنه افزود: احیاء و بازسازی سدهای آبی نیز از سوی سازمان جهاد کشاورزی به قرارگاه خاتم پیشنهاد شد و پروژه راه آهن اینچه برون تا شاهرود نیز با سازوکاری که در دومین جلسه برای همکاری با قرارگاه خاتم برگزار می شود، در نظر گرفته می شود.

وی گفت: پروژه مرکز لجستیک به تصویب رسیده و 800 میلیارد تومان توسط اتاق پایاپای نفت در سفر رئیس جمهور به گلستان توزیع شده است و امیدواریم با همکاری ستاد بتوانیم این پروژه را محقق کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی طالقانی می خواهد با همکاری قرارگاه حاتم ساخته شود و خاکبرداری و فاز اول پروژه را به پایان رسانده است.

زنگنه در پایان خدمات دو کارخانه خاتم و سپه را برای آبرسانی به 430 روستای استان گلستان ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید