برقراری عدالت و رفع تبعیض از اولویت های وزارت کار است


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808718

سید محمدرضا حسینی با اشاره به اینکه عدالت و مبارزه با تبعیض در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: وزارت کار و رفاه اجتماعی اساس کار خود را تحقق عدالت و رفع تبعیض است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانداری قزوین ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد.

حبیب الله جلیلی در این مراسم با بیان اینکه پاسخگویی دولت سیزدهم به مردم با تکریم، تکریم و حمایت از مردم در دستور کار قرار گرفت، گفت: مسئولان توجه داشته باشند که انتصابات و سپرده گذاری ها امری موقتی است.

مدیرکل امور استان های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پایان گفت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب به مردم فرمودند که مردم مهمترین کار را انجام دادند و به این انقلاب شکوهمند دست یافتند.


یک ریال از خزانه دولت برای خرید شخصی خرج نکردم

رضا گروسی در این مراسم گفت: امروز نهمین جلسه تودیع من است و اداره کل کار استان قزوین ششمین وزارتخانه ای بود که در آن خدمت کردم و توانستم قدم کوچکی برای مردم بردارم.

مدیرکل سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی ناحیه قزوین یادآور شد: در طول خدمت خود تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دادم و تا به امروز هیچ ریالی از فاکتور اداری برای خرید شخصی و اجباری زمین دولتی اعمال نکرده ام. و من نذر کن حقوق دولت را حساب کن و به بیت المال برگردان.

عینولا کشاورز ترک، مدیرکل جدید تعاونی قزوین در این مراسم اذعان داشت: خدا را شکر توفیق مجموعه کارگری استان به بنده سپرده شده است.


خلاقیت و نوآوری در خط مقدم چشم همکاران قرار دارد

وی افزود: استان قزوین با 6 هزار واحد صنعتی جزء استان های صنعتی است و تعداد واحدهای قابل توجهی بالغ بر 171 هزار کارگر دارد. مسئولیت در قبال این کارگران بسیار سنگین است و باید برای ارائه خدمات با کیفیت و کمی به شهروندان تلاش کنیم.

کشاورتز یادآور شد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی باید خلاقیت و نوآوری با ایده های کارآفرینانه سرلوحه دید همکاران قرار گیرد و نگاه آینده نگر شکل گیرد.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در حوزه امور اجتماعی بر ایجاد انگیزه و رفع آسیب های اجتماعی تمرکز خواهیم کرد و معتقدیم حوزه روابط کار باید تقویت ارتباطات و افزایش اجتماعی باشد. شرکای

وی اذعان داشت: توجه به اهمیت نیروی کار، نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در کارکنان سرلوحه برنامه های من خواهد بود.

سردار رستم علی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه این مراسم گفت: اگر به عنوان کارگزار جمهوری اسلامی انتخاب شدیم باید به مالک اشتر از جمله امام علی (ع) توجه کنیم که شما خود را کنترل کنید.

وی در پایان یادآور شد: انتصابات امروز نباید بر اساس منافع سیاسی باشد، زیرا مردم ما همان مردمی هستند که در روزهای سخت گاهی پیشگامتر از مسئولان نظام بودند و امروز فرصت خدمت به آنها را داریم. “


تغییرات در مدیران آگاهانه و در راستای خدمت به مردم است

سید محمدرضا حسینی در این مراسم گفت: امیدواریم تغییرات و تحولات مدیران در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم و بهبود وضعیت جامعه باشد.

وی افزود: خداوند متعال تاکید می کند که باید امانت مردمش را رها کنید و ما باید در انتصابات خود به این آیه قرآن تکیه کنیم و بدانیم که مسئولیت ها مانند توکل به خداوند متعال است و مسئولان رسالت سختی دارند.

معاون توسعه و توسعه منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رسالت همه کارکنان برقراری عدالت و مبارزه با تبعیض است، گفت: دولت سیزدهم است.

حسینی گفت: شهید رجایی با اینکه بیش از 45 روز رئیس جمهور کشور نشد، اما به دلیل رفتار اخلاقی، حکومتش در بین مردم محبوب شد؛ پس از گذشت 45 روز از حضور در مجلس شورای اسلامی، مردمی که در این راستا به سر می برند. بنابراین اصلاح رفتار مسئولان می تواند زمینه ساز اصلاح دولت باشد.

وی ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که تغییر و رویکرد در استخدام مدیران انسانی را تغییر دهیم که این تغییرات باید آگاهانه و چارچوب محور باشد و مدیرانی روی کار بیایند که مشتاق خدمت به مردم باشند نه مشتاق خدمت به مردم. قدرت. “

معاون توسعه و مدیریت وزارت کار اذعان داشت: از مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین انتظار داریم رویکردها را در استان تغییر دهد و در خدمت مردم باشد.

حسینی با اشاره به اینکه برقراری عدالت و مبارزه با تبعیض در دستور کار دولت است، یادآور شد: همه مسئولان باید رفتار صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و در مبارزه با تبعیض پیشتاز باشند و بدانند که عدالت گران است.

دیدگاهتان را بنویسید