برنامه جامع اجرای شعار سال به زودی در استان یزد تدوین می شود


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817405

رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: مشکلات همه شرکت های دانش بنیان استان به صورت چهره به چهره در کنار هم قرار می گیرد و به زودی برنامه جامع اجرای شعار سال تدوین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید حبیب الله میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد در نشست تبیین شعار سال که شب گذشته با حضور مدیر و مدیران شرکت های دانش بنیان در یزد برگزار شد، گفت: همه مشکلات شرکت های دانش به زودی برطرف می شود آنها با مدیران این شرکت ها دیداری چهره به چهره خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای دو برابر شدن تعداد شرکت های دانش بنیان و همچنین تحول واقعی در حوزه شرکت های دانش بنیان در استان یزد، همه دستگاه های اجرایی باید موظف به همکاری باشند و توجه داشته باشند که همه سازمان ها به این موضوع پرداخته و امکان همکاری برای دستیابی به اهداف وجود دارد.

میرغفوری با تاکید بر این موضوع گفت: بی شک تنها در سایه هماهنگی و حرکت جمعی در بحبوحه نوآوری و رفع موانع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فناوران، شرایط لازم برای توسعه دانش – تولید مبتنی بر استان خواهد بود.

میرگفوری با اشاره به اینکه نشست های تخصصی برای اجرای شعار سال برگزار و به زودی برنامه جامع تدوین خواهد شد، گفت: امیدواریم در سایه آگاهی روزافزون نسبت به ماهیت و اهمیت اقتصاد دانش بنیان به ویژه در بین افراد، تصمیم گیران و ساختارهای اقتصادی و سازوکارهای مناسب که هماهنگی و هم افزایی لازم را ایجاد کند، شاهد اجرای عینی و عملی شعار راهبردی 1401 و پیشرفت پایدار ایران گران و اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید