برنامه ریزی روزانه دشمن 250 شبکه فارسی زبان علیه ایران


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898804

سرهنگ کونانی با اشاره به برنامه های روزانه دشمنان در 250 شبکه فارسی زبان علیه ایران گفت: مردم کوهدشت در استقبال از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ کرم کنانی ظهر امروز در همایش تجلیل از جانبازان ایثار و شهادت کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال پیاده روی عظیم اربعین به عنوان افتخاری بزرگ در سطح جهانی پخش شد. سطح و این نشانه اقتدار جهان اسلام است

وی افزود: از مردم شهرستان کوهدشت تشکر می کنیم که در استقبال از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند و با برپایی موکب ها میهمان نوازی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه کوهدشت اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نگذارید خاطره دوران دفاع مقدس از خاطره ها محو شود. این بیانیه به رزمندگان و جانبازان و همه ما یادآوری می کند که باید این فرهنگ را زنده نگه داریم و به نسل جدید منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس 220 شهید به انقلاب آوردیم اما نگذاشتیم یک نقطه از خاک مقدس ایران به دست رژیم بعث عراق و دشمنان برسد.

کونانی گفت: دشمنان در 250 شبکه فارسی زبان با 18 ساعت برنامه روزانه فعال هستند و به دنبال تفرقه افکنی، تحریک و نشر اکاذیب علیه ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: امروز دشمن جنگ ترکیبی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای را راه اندازی کرده است و باید دشمن را در این زمینه بشناسیم و بصیرت لازم و آمادگی کامل برای مقابله با آن را داشته باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: منافقانی که برادران کرد و مردم عزیز ما را وحشیانه کشتند، اکنون می آیند و می گویند مدافع ایران هستند؟! حمله به کشور؛ این افراد مزدور آمریکایی هستند و جمهوری اسلامی ایران در قدرت ایستاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید